Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@12:57:52 GMT

آغاز فعالیت ۱۰ درصد استخرها

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۰۰۸

آغاز فعالیت ۱۰ درصد استخرها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایمنا، پیمان گرامی، رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان گفت:‌ استخرهای مروارید، پرواز، فولاد ۱ و ۲ باز هستند، استخرهای ساحل، شهرضا و فریدن تا آخر هفته باز خواهند شد که حدود ۱۰ درصد از استخرهای اصفهان فعالیت خود را شروع کردند. در پروتکل‌های بهداشتی گفته شده که از ۵۰ درصد استخر استفاده شود، اما به خاطر اینکه اگر یک نفر هم بیمار شود کار ما زیر سوال می‌رود از ۲۵ در صد استخرها استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که بیشتر استخرها تصمیم به فعالیت دوباره داشتند شایعه‌ای پیش آمد که موج جدید کرونا در راه است، البته افزایش تعداد بیمارانی که به علت این بیماری بستری می‌شوند باعث شد تا پنج الی شش استخر دیگر صبر کنند تا ببینند چه اتفاقی رخ خواهد داد. امسال شهرستان‌ها نمی‌توانستند فعالیت داشته باشند و شهرضا و فریدن فعالیت خود را شروع خواهند کرد ولی دیگر شهرستان‌ها چون استخر فعالی ندارند نمی‌توانند کار خود را آغاز کنند.

گرامی در خصوص قوانین بازگشایی استخرها، خاطر نشان کرد: برای مثال استخر مروارید ۵۰ متر طول دارد که هشت لاین طولی و دو و نیم متر لاین عرضی برای آن کشیدیم، در هر لاینی پنج شناگر که اکثراً از قهرمانان این رشته هستند فعالیت می‌کنند. .

کد خبر 581360 برچسب‌ها كرونا در ايران استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان

آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان با حضور پرشمار هنرمندان این استان در شهرستان شاهرود برگزار شد. رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین سطح کیفی تولیدات هنری هنرمندان استان سمنان را مطلوب ارزیابی کرد. تولیدی

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074950 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • آیین گرامی‌داشت روز هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • باران در خوروبیابانک رکورد زد/ تداوم فعالیت سامانه همرفتی
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد