Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، واحد منطقه نظامی شرق وابسته به وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ۲ فروند بمب‌افکن روسیِ ضد زیردریایی از نوع «‌تی یو ۱۴۲» متعلق به یگان هوایی ناوگان دریایی اقیانوس آرام پرواز برنامه ریزی شده خود را بر فراز آب های دریای برینگ و دریای چاک‌توسک به انجام رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالیکه واحد منطقه نظامی شرق بر عادی بودن این پرواز تأکید دارد، فرماندهی مشترک دفاع هوایی و فضایی آمریکا و کانادا پیشتر اعلام کرده بود که بمب‌افکن های روسیه را در حوالی منطقه دفاع هوایی آلاسکا ردیابی کرده است.

این فرماندهی اعلام کرده بود که بمب‌افکن‌های روس پس از ورود به منطقه کنترل پدافند هوایی آلاسکا شناسایی و ردیابی شده‌اند.

کد خبر 5131680

منبع: مهر

کلیدواژه: کد رهگیری مونترال کانادا ایالات متحده امریکا روسیه عراق ایالات متحده امریکا جو بایدن عربستان سعودی رژیم صهیونیستی سوریه روسیه بغداد فلسطین ویروس کرونا دونالد ترامپ آلکسی ناوالنی ایران داعش بمب افکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)

در حوالی سال ۱۹۰۰، چندین عکاس، از جمله بورلی بنت دابز متولد میسوری و دو مهاجر اروپایی به ایالات متحده، به نام‌های اچ جی کایزر و آلبرت اف جانسون، به آلاسکا سفر کردند.

به گزارش فرارو، در میان افرادی که آن‌ها به استودیو‌های پرتره خود وارد کردند، تعدادی از بومیان آلاسکا بودند که تصاویر خیره کننده آن‌ها بعد‌ها توسط مایکل جی ویلسون یک تهیه کننده بریتانیایی جمع آوری شد.

ریچارد اوندن، رئیس کتابخانه بودلیان در آکسفورد، که اخیراً مجموعه عکس‌های ویلسون را خریداری کرده است، می‌گوید: پرتره‌ها به دلیل صمیمیتشان قابل توجه هستند. اطلاعات کمی در مورد این سوژه‌ها وجود دارد، اما ریچارد پرتره‌ها را به عنوان لحظه‌ای از برخورد و تبادل بین جامعه بین المللی و جوامع اینوئیت که هزاران سال در صلح زندگی کرده اند ارزش می‌گذارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • واکنش مسکو: به قطعنامه سلاح‌های هسته‌ای در فضا
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • اوکراین فقط شش ماه وقت دارد
  • دیلی‌تلگراف: اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • معافیت ایرباس از تحریم های روسیه
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد