Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@21:24:27 GMT

دفع آسان سنگ کلیه بدون نیاز به دارو!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۲۶۹

ایجاد سنگ کلیه دلایل متنوعی دارد و ممکن است در هر جای دستگاه ادراری از کلیه تا مثانه دیده شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا به نقل از الکوثر، بیماران دارای سنگ کلیه، درد شدیدی را متحمل می‌شوند که ممکن است برای درمان آن، به مدت طولانی دارو‌هایی را مصرف کنند که نتایج آن تضمین نشده است.

این در حالی است که بسیاری از افراد نمی‌دانند که می‌توان سنگ گلیه و سنگ کیسه صفرا را با استفاده از برخی گیاهان و دستورالعمل‌های طبیعی دفع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفع سنگ با آب لیمو و روغن زیتون

مخلوط آب لیمو و روغن زیتون یک نسخه سنتی است که در خانه تهیه می‌شود و به از بین بردن سنگ کلیه و سنگ صفرا کمک می‌کند؛ زیرا روغن زیتون خواص درمانی بسیاری دارد و آب لیمو نیز حاوی اسید سیتریک است که برای از بین بردن سنگ کلیه ایجاد شده توسط تجمع کلسیم و جلوگیری از تشکیل آن‌ها مؤثر است.

نحوه استفاده

پس از افزودن چهار قاشق غذاخوری روغن زیتون به چهار قاشق غذاخوری آب لیمو، این مخلوط را به مدت سه روز، دو یا سه بار در روز بنوشید. پس از مصرف حتما آب زیادی میل کنید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سنگ کلیه دستگاه ادراری دفع سنگ کلیه روغن زیتون سنگ کلیه آب لیمو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تکنیک درخشان برای اتصال شلنگ به لوله آب بدون نیاز به آداپتور و چسب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک ترفند ساده و خلاقانه برای وصل کردن شلنگ و لوله PVC به لوله آب (فیلم) فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • تخصیص میزان واقعی ارز دارو تابع چه شرایطی است؟
  • برگشت برنج و روغن به کالاهای مشمول ارز ترجیحی!
  • ۲ تکنیک درخشان برای اتصال شلنگ به لوله آب بدون نیاز به آداپتور و چسب (فیلم)
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • واقعا آب چاه بخوریم بهتر از آب‌معدنی است؟ | روغن‌های زیرو ترانس تاییده بهداشت دارند
  • اداره کل دارو بدون سرپرست/ جایگزین احتمالی پیکانپور کیست؟
  • واکنش سازمان غذا و دارو به توصیه به مصرف آب چاه
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • شیوه درست کردن نیمروی بدون روغن + فیلم