Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:15:17 GMT

لیگ ملت‌ها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۰۴۹۹

لیگ ملت‌ها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد

شورای لیگ ملت‌ها در نشست امروز خود تصویب کرد که لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ والیبال مردان و زنان به صورت متمرکز برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست آنلاین شورای لیگ ملت‌های والیبال عصر امروز (سه‌شنبه) به صورت آنلاین و با حضور دکتر آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی، فابیو آزوِدو مدیرکل فدراسیون جهانی، فرناندو لیما دبیرکل فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون‌های ملی شرکت‌کننده در این مسابقات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز در این نشست که به منظور بررسی نحوه برگزاری لیگ ملت‌ها در سال ۲۰۲۱ برگزار شد، حضور داشت. با رای اکثریت نفرات شرکت‌کننده در این نشست، لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ به صورت متمرکز در دو گروه مردان و زنان برگزار خواهد شد.   فرمت مسابقات و تعداد بازی‌ها در این روش تغییری نخواهد کرد و فدراسیون جهانی والیبال تا پایان ماه فوریه و پس از مذاکره با کشورهای داوطلب میزبانی، زمان دقیق و مکان برگزاری لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ مردان و زنان را اعلام خواهد کرد.   این تصمیم شورای لیگ ملت‌ها، با توجه به ادامه روند شیوع بیماری کرونا، ادامه مشکلات پروازی، کاهش تعداد پرواز و برای تضمین سلامت اعضای تیم‌ها و عوامل اجرایی مسابقات گرفته شده است تا ۱۶ تیم شرکت کننده، در یک کشور و در محیطی سالم مسابقات خود را برگزار کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی لیگ ملت لیگ ملت ها سال ۲۰۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"،  با اعلام باشگاه شهداب یزد و پس از مذاکرات انجام شده با تایید مدیریت باشگاه؛ علی عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی تیم ملی پاکستان که فصل گذشته در تیم والیبال هورسان رامسر در لیگ برتر والیبال ایران توپ می زد به این تیم پیوست.

بر اساس آمار و ارقام او تاثیرگذار ترین بازیکن دور گروهی رقابت های فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بود؛ این بازیکن با عقد قراردادی رسمی و یکساله به عضویت تیم والیبال شهداب یزد درآمد تا هم در رقابت های جام باشگاه‌های آسیا آینده و هم در لیگ برتر سال آینده تیم والیبال شهداب یزد را همراهی کند.

گوشه ای از سوابق و افتخارات عثمان فریاد دریافت کننده قدرتی جدید تیم والیبال شهداب یزد:


از سال 2016 در رده های مختلف در تیم های ملی پاکستان حضور دارد
قهرمان مسابقات آسیای میانه در سال 2022 با تیم ملی پاکستان
مقام پنجم بازی های آسیایی 2023
مقام هفتم مسابقات قهرمانی آسیا
بهترین دریافت کننده و اسپکر در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی 2022
بهترین دریافت کننده مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2019

دیگر خبرها

  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • همایش متمرکز آموزشی حجاج استان قم برگزار شد