Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار احمدعلی گودرزی عصر امروز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با نمایندگان کارکنان وظیفه استان‌های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی ناجا، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی و فرار رسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: به منظور ارتقاء امنیت مرزهای کشور و در راستای هوشمند سازی مرزها، از پیشنهادات نخبگان علمی و پژوهشگر در حوزه دفاعی و امنیتی کشور استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی امنیت توسعه یافته در مرزهای کشور را مرهون تلاش شبانه روزی مرزداران و کارکنان وظیفه دانست و افزود: سربازان مایه عزت و امنیت پایدار ایران اسلامی هستند و تأمین امنیت بدون تلاش ارگان‌های نیروهای مسلح محقق نخواهد شد. 

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به قداست و جایگاه سربازی در کشور، بیان داشت: خدمت مقدس سربازی، به جوانان عزیز قدرت برنامه ریزی، مسئولیت پذیری، صبر و استقامت، توانایی زندگی جمعی و پرورش جسم و روح می‌دهد و در آینده جوانان ما بسیار تاثیر گذار است. 

سردار گودرزی با بیان اینکه مرزبانان در لجمن دفاعی کشور قرار دارند، افزود: به منظور ارتقاء امنیت و در راستای هوشمند سازی مرزها، از نقطه نظرات کارکنان وظیفه، نخبگان علمی و پژوهشگر در حوزه دفاعی و امنیتی کشور استقبال می‌کنیم. 

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح خوشایند سازی در یگان‌های مرزی و مراکز آموزش مرزبانی، گفت: سربازان ایران اسلامی از جایگاه والایی در کشور برخوردار هستند و نقش آنان در برقراری امنیت شهرها و مرزهای کشورمان ستودنی است. 

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانی نیروی انتظامی افتخار دارد که متولی برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: شما به عنوان مرزبانان و مدافعان کشور، در بهترین دوران زندگی خود در کسوت سربازی هستید که این تلاش‌ها و سلحشوری‌ها جای تقدیر و تشکر دارد. 

گفتنی است؛ فرمانده مرزبانی ناجا پس از استماع نقطه نظرات، پیشنهادها و مشکلات کارکنان وظیفه، دستورات لازم را برای رسیدگی به خواسته‌ها و ایجاد شرایط خوشایند خدمتی آنها صادر کرد.

انتهای پیام/ 9708

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی ناجا سردار احمدعلی گودرزی امنیت مرز مرز کارکنان وظیفه مرزبانی ناجا ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟

۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی به نقطه صفر مرزی رفته بودند که در مواجهه با نیروهای طالبان و برای جلوگیری از بروز تنش و انجام درخواست نیروهای طالبان برای رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداختند که پس از ساعتی موضوع حل شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای درباره انتقال 6 مرزبان ایرانی توسط نیروهای طالبان به داخل خاک افغانستان، از خاتمه سوءتفاهم پیش‌آمده و انتقال این مرزبانان به کشور خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: بعدازظهر امروز تعداد 6 نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند و به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره پرداخته که پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه 2 و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به کشور بازگردانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • پیشنهادات ایران برای ارتقای امنیت اطلاعات
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد