Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی امیری خراسانی روز سه شنبه در حاشیه مجمع سالانه هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی - محلی خراسان رضوی افزود: به عنوان فدراسیون ورزش روستایی برای ما بحث کیفیت و بهره‌وری خانه‌های ورزشی روستایی در جایگاه بالاتری نسبت به کمیت این اماکن قرار دارد.

وی به مشارکت موثر ادارات کل ورزش و جوانان در ایجاد خانه‌های ورزش روستایی اشاره کرد و ادامه داد: در راستای تحقق این اهداف با وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای عالی ورزش همگانی بر موضوع افزایش کیفیت در ورزش روستایی هماهنگی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: در چارچوب ارتقای کیفیت در این ورزش به دنبال ایجاد نوعی المپیاد ورزشی مختص خانه‌های ورزش روستایی در سطح کشور و به شکل ملی هستیم تا با این اقدام انگیزشی، چراغ خانه های ورزش روستایی به شکل مداوم روشن باشد.

امیری خراسانی افزود: امسال به علت همه‌گیری کرونا مشکلات خاصی برای برگزاری جشنواره‌های ورزشی در حوزه ورزش روستایی داشتیم اما سال آینده این فعالیتها در تقویم سالانه فدراسیون قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: ورزش‌های بومی - محلی روستایی و عشایری فقط جنبه همگانی ندارند بلکه این فعالیتها به نوعی جز آداب و رسوم  محلی مردم است و از طرفی می توان از این فرصت در بعد استعدادیابی برای ورزشهای کلاسیک و تقویت قهرمانی برای فدراسیونهای مختلف نیز بهره گرفت.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد روستائیان توسعه ایران محمدتقی امیری خراسانی توسعه روستایی دولت دوازدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد روستائیان فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد روستائیان توسعه ایران محمدتقی امیری خراسانی توسعه روستایی دولت دوازدهم اخبار کنکور خانه های ورزش ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • بازسازی روستای دهنو با مصالح بومی و محلی
  • بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با تلاش متخصصان بومی
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق