Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای از ورود به اظهارات مطرح شده در یک برنامه تلویزیونی از سوی مربیانی مانند رحمتی، گل‌محمدی و قلعه‌نویی خبر داده و این موارد را مصادیق نشر اکاذیب دانسته و این موضوع را جهت بررسی، تعقیب و رسیدگی به ارکان قضایی فدراسیون ارجاع کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با گذشت ۱۲ هفته از لیگ برتر، اکثر تیم‌ها از مشکلات و اشتباهات داوری گلایه دارند و حالا صدای ساکت‌ترین مربیان هم در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین برخی از مربیان و ارکان تیم‌ها سناریوهایی هم برای ناکامی‌های خود دارند. دیشب سه مربی لیگ برتری یعنی یحیی گل‌محمدی، امیر قلعه‌نویی و سید مهدی رحمتی در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، اظهاراتی را در رابطه برخی اقدامات از جمله چینش داوران و برنامه ریزی مسابقات مطرح شد که باعث نتیجه نگرفتن تیمشان شده است.

طرح این مسائل توسط این سه چهره سرشناس باعث انتشار بیانیه‌ای عجیب از سوی فدراسیون فوتبال شده که اهالی فوتبال را به رعایت کدهای اخلاقی دعوت کرده و به متخلفان هشدار داده است:

با عنایت به کدهای اخلاقی، مقررات انضباطی و مقررات اخلاقی کلیه اهالی فوتبال می بایست در ایراد اظهارات و انجام مصاحبه های خود مراقبت کنند تا امر خلاف واقع را به هیچ فرد حقیقی یا حقوقی نسبت ندهند، در غیر این صورت اظهارات آنها به تناسب مورد می تواند از مصادیق توهین، افترا یا نشر اکاذیب باشد.

 

بر این اساس، درباره موارد مطروحه در یکی از برنامه های تلویزیونی از آنجا که برخی اظهارات مطرح شده مصادیق نشر اکاذیب بوده موضوع جهت بررسی، تعقیب و رسیدگی به ارکان قضایی فدراسیون ارجاع شد. مضافا با اشخاص متخلف وفق کدهای اخلاقی و انضباطی تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

فدراسیون فوتبال از بررسی اظهارات مطرح شده در برنامه فوتبال برتر خبر داده و احتمالا خبرهایی در ارتباط با دعوت این مربیان به کمیته انضباطی و یا جریمه و محرومیت این مربیان در روزهای آینده منتشر شود که می‌تواند تنور حواشی را در لیگ برتر ایران داغ کند.

البته نکته جالب توجه پرهیز فدراسیون از نام بردن از برنامه مذکور و همینطور اشخاص حاضر در برنامه بوده تا فعلا از حواشی دوری کند و به نوعی به سایر اهالی فوتبال هشدار داده باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سیدمهدی رحمتی یحیی گل محمدی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • قلعه‌نویی به دلیل مشغله کاری، سمینار AFC را از دست داد
  • بهترین فصل نوراللهی تقدیم به قلعه‌نویی
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • آزمون: بازی با ژاپن شیرین‌ترین برد فوتبالی‌ام بود
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه تاج به وزیر: لیگ بعدی را شروع نمی‌کنیم!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال