Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، مدیر عملیات‌های دریایی "باکامالا" در اندونزی درباره توقیف نفتکش ایرانی اعلام کرد: گارد ساحلی این کشور دو نفتکش ایرانی و پانامایی با نام‌های «ام‌تی هورس» «MT Horse» ایران و «ام‌تی فری» «MT Frea» پاناما را که روز یکشنبه در آب های این کشور توقیف کرده بود، فردا برای انجام تحقیقات بیشتر به جزیره باتام می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روزنامه "جاکارتاپست" اندونزی، "سیدِر سوویتو" مدیر عملیات‌های دریایی "باکامالا" در اندونزی در گفت وگو با این نشریه افزود: این دو کشتی که در آب‌های پونتایاناک،‌ واقع در استان کالیمانتان غربی این کشور به دلیل جابه جایی بدون مجوز نفت توقیف شده بودند، به کمک کشتی های گشت ساحلی "کی ان مورور ۳۲۲" و پشتیبانی کشتی "کی ان بلوت لاوت ۴۰۶" در راه جزیره باتام هستند و فردا به این جزیره می رسند.


سوویتو تعداد خدمه های این دو کشتی توقیف شده را ۶۱ نفر اعلام کرد که همگی اتباع ایران و چین هستند.
به گفته وی، برخی از خدمه ها همچنان در داخل نفتکش های خودشان به سر می برند، درحالی که بقیه آنها برای انجام تحقیقات به مکان دیگر انتقال داده شدند.
سرهنگ "باکاملا ویسنو پراماندیتا" «Bakamla Wisnu Pramandita» سخنگوی گارد ساحلی اندونزی در یک پیام توئیتری ادعا کرد که این نفتکش قوانین مربوط به حق عبور و مرور ،انتقال سوخت تانکر به تانکر و سیستم شناسایی خودکار را نقض کرده است.
وی در صفحه اینستاگرام نیروی گارد ساحلی اندونزی نیز در همین رابطه به مساله «انتقال غیرقانونی نفت کوره» و رعایت نکردن  فاصله مشخص هنگام انجام آن اشاره کرده بود.

 

ایرنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اینستاگرام جزیره نفتکش اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

کد خبر 849311 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها احمد وحیدی دفاع - سپاه پاسداران ایران و پرتغال خبر ویژه

دیگر خبرها

  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • توضیحات وزیر کشور درباره وضعیت کشتی توقیف شده
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه در تنگه هرمز
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • توضیح وزیر کشور درباره کشتی توقیف شده پرتغالی
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • جوی آرام در اکثر نقاط کشور/ ورود سامانه بارشی جدید از فردا