Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و کشف ۴۷ دستگاه ماینر خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران کلانتری ۳۴ "باغین" در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی از ایجاد یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در یک کارخانه در محدوده شهر کرمان آگاهی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در همین رابطه ماموران، پس از کسب اجازه از مقام قضائی موفق شدند، در بازرسی از این کارخانه، ۴۷ دستگاه ماینر را کشف کنند، که کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری متهم این پرونده گفت: پلیس با همراهی شهروندان در مقابله با جرایم با تمام قدرت ایستادگی می‌کند تا با شکوفایی اقتصاد و امنیت، آرامش در جامعه بیش از پیش متبلور شود.

انهدام باند سارقان و کشف ۲۲ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از انهدام باند ۵ نفره سارقان خودرو و منزل و کشف ۲۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ یدالله حسن پور افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و منزل در سطح شهر کرمان موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی و انجام اقدامات پلیسی، ماموران آگاهی موفق شدند، سرکرده باند سارقان حرفه‌ای را شناسایی و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم به همدستی با ۴ نفر دیگر در سرقت‌ها اعتراف کرد گفت: این افراد نیز در عملیات جداگانه دستگیر و در روند تحقیقات پلیسی و پس از رویارویی با ادله موجود به ۲۲ فقره سرقت منزل و خودرو و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان  به دستگیری ۴ مالخر در رابطه با این پرونده اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن ایام نوروز به شهروندان مراقبت بیشتر از اموال خصوصی منزل، اماکن و وسایل نقلیه را تاکیدمی کند.

کشف بیش از ۲۰۰کیلو مواد مخدر در بم

رئیس پلیس راه شمال استان از کشف ۲۳۰ کیلو تریاک از یک دستگاه پژو ۴۰۵ توسط ماموران پلیس راه بم خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: ماموران پلیس راه "بم" هنگام کنترل و برخورد با خودرو‌های دارای تغییر وضعیت و شیشه دودی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ دستور توقف دادند.

او افزود: راننده و سرنشین خودرو که در ترافیک جلوی پلیس راه محاصره شده بودند، قبل از رسیدن ماموران از خودرو پیاده و متواری شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو ۲۳۰ کیلو تریاک را کشف و پرونده را برای دستگیری متهمان به مواد مخدر شهرستان "بم" تحویل دادند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی انهدام باند سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی فاروج از کشف ۴۷ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علیرضا پوربه در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات