Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@11:38:30 GMT

گردهمایی ائمه جمعه غرب هرمزگان در بندرلنگه+عکس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۵۰۱

گردهمایی ائمه جمعه غرب هرمزگان در بندرلنگه+عکس

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، گردهمایی ائمه‌جمعه شهرستان‌های بندرلنگه، بستک، پارسیان و بندرخمیر امروز به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه در این بندر برگزار شد.

تبادل‌نظر پیرامون مباحث مختلف منطقه غرب استان هرمزگان، فعال‌سازی قرارگاه طرح مواسات و همدلی با هدف ساماندهی و کمک‌های مردمی به نیازمندان متاثر از کرونا و راه‌اندازی قرارگاه امامت و ولایت با هدف مدیریت واحد انواع فعالیت‌ اجتماعی فرهنگی در شهرستان‌ها از محورهای این گردهمایی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام آصف باصره رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان در حاشیه این نشست، اظهار داشت: شهرستان بندرلنگه دارای پیشینه تاریخی طولانی در عرصه فرهنگی و دینی می‌باشد و امروز نیز برنامه‌های ابتکاری و تحولی فراوانی توسط نهاد نماز جمعه شهرستان در دست اقدام است که می‌تواند الگوی مناسب برای سایر شهرستان‌ها و بخش‌های این استان باشد.

قاسم عسکری‌نسب مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بعنوان میهمان این گردهمایی گزارشی از فعالیت‌های بنادر پارسیان، بندرخمیر، بندر لنگه، بندرچارک، بندر آفتاب و کیش ارائه نمود و از همکاری ائمه محترم جمعه با این اداره تقدیر و تشکر کرد.

وی در بخشی از سخنان خود از امامان جمعه نسبت به آگاه‌سازی موارد و قوانین دریانوردی بومیان در شهرها و روستاهای ساحلی با هدف پیشگیری از هرگونه خسارات و حوادث ناگوار تقاضای همکاری کرد.

ائمه جمعه غرب استان هرمزگان نیز پیرامون مسائل مختلف مرتبط با دریانوردی با ایشان به تبادل نظر پرداختند.

بازدید ائمه جمعه غرب هرمزگان از مجتمع آدینه، آثار تاریخی و میراث فرهنگی از جمله مسجد ملک‌بن‌ عباس و عمارت فکری با هدف آشنایی با پیشینه تاریخی این شهر بندری از دیگر برنامه‌های جانبی این گردهمایی بود.

در این گردهمایی یک‌روزه حجت الاسلام آصف باصره رئیس دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هرمزگان، حجت الاسلام دکتر جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه بندرخمیر، حجت‌الاسلام محمد بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان، حجت‌الاسلام یونس قائدی امام جمعه شهرستان بستک حضور داشتند.

عکس از: فتح‌الله کمانداری

 انتهای پیام/88028

منبع: فارس

کلیدواژه: گردهمایی ائمه جمعه بندرلنگه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • لزوم ترویج فرهنگ زیبای همیاری همگانی در صیانت از محیط زیست
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام