Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد جعفر مردانی عصر امروز در قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه دولت همانطور که به فکر سلامت مردم است باید به فکر معیشت  نیز باشد از همین‌رو به دلیل فشارهای صنوف و الزام پایبندی به مصوبات کشوری در خصوص برخی از بازگشایی‌ها در مناطق زرد و آبی، باشگاه‌های ورزشی، مراکز آبی، شهربازی‌ها، سینما و مهدهای کودک با شرایط و پروتکل‌هایی خاص و زمانی محدود از هفته آینده اجازه فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به این بازگشایی‌ها و احتمال جهش و گسترش مجدد ویروس کرونا باید نظارت‌های مشترک افزایش یافته و به صورت جدی و بدون ملاحظه با افرادی که به رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی بی‌توجهی می‌کنند، برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده در مکان‌های مسقف به ازای هر یک نفر باید فضایی معادل 4 مترمربع پیشبینی شود همچنین  تمامی یک هزار مربی مهدکودک‌ استان از پنج‌شنبه هفته جاری تا شنبه هفته آینده فرصت دارند با در دست داشتن معرفی‌نامه از مرکز مشغول به کار به مراکز اخذ تست کرونا مراجعه نمایند.

مردانی تصریح کرد: خوشبختانه با اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا به روش محله محور تحت عنوان طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاهد کاهش بیش از 70 درصدی تعداد مبتلایان و مرگ و میر ناشی از کرونا هستیم و وضعیت استان نسبت به سایر استان‌های کشور در زمینه مدیریت و کاهش گسترش کرونا مطلوب‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و مراکز برای پذیرش مراجعه‌کنندگان موظف به استفاده از اپلیکیشن ماسک هستند و باید همگی با تعامل و همکاری از گسترش مجدد ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

 معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجلاس سراسری نماز پیش رو گفت: طبق دستورالعمل‌ها در برگزاری این برنامه باید برای هر نفر مراجعه‌کننده فضایی معادل چهارمتر مربع تعبیه شود و دعوت از میهمانان بر اساس فضای موجود باشد همچنین پذیرش میهمانان با استفاده از سامانه ماسک صورت‌ پذیرد و تمامی موارد بهداشتی در این مراسم در کل شهرستان‌ها رعایت شود.

انتهای پیام/68033

منبع: فارس

کلیدواژه: جعفر مردانی معاون سیاسی بازگشایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان