Web Analytics Made Easy - Statcounter

برندگان پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی در هفت محور معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بخش گردشگری برنده اول طرح محور تاریخی – فرهنگی از همدان، طرح دوم بازگشت باغ‌ها از مسکو روسیه و طرح سوم مجموعه فرهنگی رازی از تهران هستند.

در بخش محیط زیست پروژه توسعه دوچرخه سواری از تهران نفر اول و پروژه‌های پارک طبیعی ساند از کپنهاگ در دانمارک و پارک صد ساله چلالنگ کورن از بانکوک در تایلند دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مربوط به سلامت طرح کاهش پسماند (کاپ) از تهران نفر اول و پروژه‌های مسیر سلامت از اردبیل و باغ معلق سئولو از سئول در کره جنوبی دوم و سوم شدند.

در مشارکت شهروندان و توسعه فرهنگی و اجتماعی شهر پروژه فروشگاه دست دوم فروشی از مونیخ در آلمان نفر اول و پروژه‌های برنامه‌های فرهنگی برج میلاد در دوران پاندمی کرونا از تهران و خیابان متعلق به شماست از لیسبون در پرتغال دوم و سوم شدند.

در بخش نوآوری، فناوری و شهر هوشمند، شهر در دسترس از گدنیا در لهستان به عنوان پروژه اول جایزه را دریافت کرد و پروژه‌های مدیریت مکانیزه فضاهای پارک حاشیه‌ای از تهران و اپلیکیشن شهر من از مشهد دوم و سوم شدند.

در بخش اقتصاد شهری، سرمایه گذاری و کارآفرینی پروژه احیای کهن پیشه‌ها از قزوین مقام اول را به دست آورد.

پروژه‌های رونق تجارت ملی در دوران پاندمی کروما از گاوا در اسپانیا و نقشه تعاملی مشاغل محلی از ایسی له مولینو در فرانسه جوایز دوم و سوم را به دست آوردند.

در محور هفتم نیز برنده اول پروژه شهرنشینی در بوینس آیرس از بوینس آیرس در آرژانتین اعلام شد و برندگان دوم و سوم نیز شهر یادگیرنده یزد از یزد و احیای محدوده تاریخی شهر تهران (منطقه ۱۲) از تهران هستند.

کد خبر 471106

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جایزه جهانی خشت طلایی معماری شهر سازی گردشگری شهرداري تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوم و سوم شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»

به گزارش «تابناک» به نقل از یورو نیوز، برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر.ک»، «ک.ب.س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

دیگر خبرها

  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»