Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس ؛ سرهنگ نادر مرادی رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت از دستگیری دلال داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته خبر داد.

سرهنگ مرادی در تشریح خبر فوق اظهار داشت:مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه هفتم پلیس هنگام گشت زنی در حوالی بازار تهران، یکی از دلالان داروهای قاچاق را که در حال فروش مقادیری دارو به چند شهروند بود، شناسایی و بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو 500 عدد قرص و ۱۵ قوطی شیشه ای انواع داروی های قاچاق کشف شد.

رییس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی محله نازی آباد اشاره و بیان داشت: با هماهنگی قضائی تیمی از ماموران این پایگاه به مخفیگاه اعزام شده و 8 میلیون و 877هزار و 740عدد انواع قرص و داروهای غیرمجاز که عمدتا قاچاق و تاریخ مصرف گذشته بود،کشف کردند.

وی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

پربیننده ترین تأیید حکم قصاص پسر خاله جنایتکار آخرین جزییات از آتش سوزی کانکس معلمان +عکس کودک آزاری به خاطر تفریح و سرگرمی باند «فرشته نجات» در چنگال قانون قاتـل زن افغانستانی از چوبه دار نجات یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دارو دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جمع آوری داروهای قاچاق و دست ساز از عطاری های اردبیل
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند