Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-30@21:12:33 GMT

کشف ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در نور

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۱۷۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف ۲۰ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ علی داداش تبار با اشاره به کشف ۲۰ دستگاه ارز دیجیتال بیت کوین غیرمجاز در نور اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نوردر پی دریافت خبری مبنی بر وجود مزرعه ارز دیجیتال بیت کوین در یک واحد مسکونی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی، در اقدامی غافلگیرانه یک قاچاقچی ارز دیجیتال را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از واحد مسکونی وی ۲۰ دستگاه ارز دیجیتال بیت کوین قاچاق و غیرمجاز را کشف کردند.

 

مهر/

برچسب ها: رمز ارز ، ارز دیجیتال ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000M9P

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: رمز ارز ارز دیجیتال بازارنیوز ارز دیجیتال ۲۰ دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی سوخت قاچاق در یک چهار دیواری واقع در یکی از روستاهای شهرستان جاسک در منطقه جگین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان جاسک پس از انجام تحقیقات نامحسوس و حصول اطمینان از دپوی سوخت در محل مذکور، با هماهنگی قضائی و طی بازرسی از محل، ۲۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش سوخت کشف شده توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی متهمان، پیگیری جهت دستگیری آنان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6093219

دیگر خبرها

  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید