Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر نادر ستوده سه‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۴۵دقیقه در کیلومتر ۶۰ مسیر ایرانشهر - دلگان رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه به علت برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سواری پراید ۱۴ نفر مجروح شدند که توسط ۶ دستگاه آمبولانس به بیمارستان در حال اعزام هستند. 

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: با توجه به شدت حادثه احتمال فوت تعدادی از مجروحان این حادثه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

برچسب‌ها تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور ایرانشهر تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور ایرانشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا علیمرادی در تشریح این خبر، افزود: براساس بارشهای فرا نرمال جنوب استان سیستان و بلوچستان، حدود ۴۰ هزار هکتار از پهنه آبگیر تالاب هامون جازموریان از طریق رودخانه بمپور آبگیری شد.

وی ادامه داد: تالاب جازموریان با ۱۰۸ هزار هکتار مساحت، از طریق آورد سالانه رودخانه‌های هلیل رود استان کرمان و بمپور استان سیستان و بلوچستان آبگیری می‌شود و سالهاست که به عنوان یکی از کانون‌های اصلی گرد و غبار جنوب شرق کشور شناخته شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پیرو بارندگی‌های سیل آسای چند روز اخیر جنوب شرق کشور، پس از دو سال خشکسالی، هم اکنون جان دوباره گرفت.

کد خبر 6089068

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر