Web Analytics Made Easy - Statcounter

معممی مقدم گفت: به همت اوقاف و امور خیریه و با هماهنگی دستگاه های مرتبط به منظور مهارت آموزی و تربیت نیروهای متخصص بیش از ۱۱ هزار نفر آموزش دیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رضا معممی مقدم» عصر امروز (سه شنبه 7 بهمن) در جلسه پیگیری تفاهم نامه سه جانبه در حوزه کارآفرینی و اشتغال اوقاف و امور خیریه استان با تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دفتر امرو بانوان استانداری گلستان اظهار کرد: امسال مقام معظم رهبری  سال را به جهش تولید نامگذاری کرده و سازمان اوقاف و امور خیریه تلاش کرد در راستای تحقق شعار سال گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیرکل اجتماعی مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: در این راستا اوقاف و امور خیریه برای مهارت آموزی و تربیت نیروهای متخصص با هماهنگی دستگاه های مرتبط کار ویژه ای را آغاز کرد و در راستای مهارت آموزی و تربیت نیروهای متخصص در کشور توانست 11 هزار و 300 نفر را آموزش دهد.

 

معممی مقدم به طرح شمیم خدمت اشاره کرد و گفت: منابع مرتبط برای اجرای این طرح و ایجاد اشتغال  از محل موقوفات در حوزه اجتماعی، مدیریت بقاع متبرکه و مشارکت خیران تامین شده است.

 

وی افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در نخستین گام نسبت به آموزش این افراد اقدام کرده و در گام بعدی زمینه ساز بیش از چهار هزار شغل شد.

 

مدیرکل اجتماعی مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: همچنین اجرای این طرح ها بیش از 25 هزار شغل به صورت غیرمستقیم ایجاد کرده است و این اشتغال براساس مزیت نسبی هر منطقه به وجود آمده است.

 

معممی مقدم بیان کرد: برحسب پتانسیل و ظرفیت مناطق مختلف کشور این اشتغال ها در حوزه دامداری، بافندگی، تولید محصولات گلخانه ای، مرغداری، پرورش قارچ و غیره ایجاد شده است.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: معممی مقدم اوقاف سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه مهارت آموزی معممی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند. 
سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم بسزایی در این زمینه دارد.
وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین