Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در دور رفت مسابقات اسلحه سابر مردان که با شرکت ۷تیم دانشگاه آزاد، اشتادسازه مشهد،اکادمی شمشیربازی ساری، فولاد الیاژی یزد،نزاجای فارس،هیات شمشیربازی تهران وطراوت لاهیجان برگزار شد تیم های دانشگاه آزاد و اشتاد سازه مشهد در رقابتی نفسگیر اول و دوم شدند.

در ترکیب تیم دانشگاه آزاد مجتبی عابدینی و علی پاکدامن شمشیربازان المپیکی ایران در کنار فرزاد باهرارسباران و امیرحسین شاکر با برتری مقابل همه رقبای خود قهرمان دور رفت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشتاد سازه مشهد هم با ترکیب محمد رهبری ومحمد فتوحی و نیما زاهدی و نیما آقایی با کسب ۵ پیروزی وشکست نزدیک ۴۵بر۴۲ برابر دانشگاه آزاد نایب قهرمان دور رفت شد تا چهره قهرمان لیگ امسال در اسلحه سابر در پایان دیدار دور برگشت این دوتیم مشخص شود.

رقابت های لیگ برتر شمشیربازی آقایان ایران سه شنبه هفته بعد با برگزاری رقابت های دور رفت اسلحه اپه آقایان دنبال می ‌‌شود. رقابت‌های لیگ برتر شمشیربازی ایران که نخستین مسابقات داخلی این رشته در سال جاری بودبا کیفیتی بی نظیر ودر سطح استانداردهای بین المللی این رشته با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ شمشیربازی شمشیربازی تیم شمشیربازی دانشگاه آزاد مجتبی عابدینی علی پاکدامن دانشگاه آزاد دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد

ابراهیم خالقی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و هشتمین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم " محمدعلی درمیانی"، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

او افزود: کبد این بیمار مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۵۳ ساله ساکن نیشابور که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین قرنیه‌های زنده یاد درمیانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان پزشکی مشهد در حمایت از جنبش دانشجویان آزادیخواه آمریکا
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • دانشگاه‌ها؛ پاشنه آشیل دولت آمریکا / عملیات وعده صادق نتیجه اقتدار علمی ایران است   
  • مافیای اسلحه‌سازی؛ پشت‌پرده سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان