Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین مقتدر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد در راستای رسالت سازمانی خود در نظر دارد هر گونه اسناد وقفی اعم از وقف نامه و و صیت نامه‌های موجود در نزد اشخاص را که به نحوی در آنها به وقف اشاره شده تحویل این اداره دهند.

وی ادامه داد: اشخاص حقیقی و حقوقی که چنین اسنادی را به صورت اصل یا تصویر سراغ دارند آن گزارش و به اداره اوقاف تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد اظهار داشت: احیا و شناسایی موقوفات در راستای حفظ و نگهداری از اسناد ارزشمند وقفی دنبال شده و تمامی مدارک و اسناد مربوطه قابل توجه بوده و بررسی خواهد شد.

مقتدر با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۰ وقف جدید در مهاباد ثبت شده است، گفت: هم اکنون مجموع موقوفات این شهرستان به ۵۱۰ فقره رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم مومن مهاباد برای فرایض دینی اهمیت زیادی قایل بوده و در ادای آن همواره پیشگام هستند، بیان کرد: سنت حسنه وقف یکی از افتخارات مکتب اسلام و نیز از موثرترین اهرم‌های اعتقادی و فرهنگی برای جبران بخشی از نیازهای مادی و معنوی جامعه است.

وی با بیان اینکه وقف ظرفیتی قابل توجه برای رفع مشکلات جامعه است، بیان کرد: تلاش ما این است که وقف‌های جدید و نیت واقفان مطابق نیازهای روز جامعه باشد زیرا روز به روز جامعه با نیازهای مختلفی مواجه می‌شود و براین اساس باید برای رفع این نیازها وقف‌های جدیدی انجام شود.

نخستین وقف سال ۱۳۹۹ آذربایجان‌غربی نیز به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در یکی از روستاهای بخش خلیفان مهاباد به نیت احداث مسجد حضرت خدیجه (س) از طرف خیر نیک‌اندیش «قادر شباب» در سامانه موقوفات این شهرستان ثبت شد.

سال گذشته نیز ۱۵ مورد وقف به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال در این شهرستان به ثبت رسید.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه مهاباد ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه مهاباد ثبت اسناد و املاک سازمان اوقاف و امور خیریه مهاباد ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی وقف اخبار کنکور اداره اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: امنیت روانی با انسجام و سلامت اجتماعی و توسعه ارتباط مستقیم دارد و ضروری است تا مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی در استان اردبیل احصا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته امنیت روانی استان اردبیل اظهار کرد: نقدپذیری مسئولان لازمه احساس امنیت روانی شهروندان است و شایسته است تا با احصای مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی شهروندان اردبیلی و راهکارهای بازتولید احساس امنیت ذهنی در استان کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت با ماهیت روانی خود، از مقوله‌های حقوق عمومی است و توجه به صیانت از آن و شناسایی راهکارهای بازتولید در تمام ابعاد، از ضروریات است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از بستر فضای مجازی در راستای ایجاد ناامنی روانی در جامعه با انتشار محتواهای کذب و مجرمانه، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط دستگاه‌های ذیربط و واکنش سریع به هرگونه اعمال و رفتار مجرمانه فضای سایبری را خواستار شد.

آفاقی با تشریح مولفه‌های دیگری از موارد مخل امنیت روانی شهروندان مانند کارشکنی‌ها در امور مراجعین و سوءجریانات در ادارات، عدم دسترسی آسان مردم به مسئولان و وجود بسترهای فسادزا و سوءاستفاده از حقوق بیت‌المال، مسئولان بخش‌های مختلف را به نقدپذیری و تحمل شنیدن نظرات مخالف و ارتباط دوسویه تفاهم‌آمیز درجهت اصلاح امور فراخوانده، آن را لازمه احساس آرامش و امنیت روانی شهروندان دانست.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها در توسعه رضایتمندی مردم و حفظ امنیت روانی جامعه، بر ارتقای کارکرد روابط عمومی‌ها و جایگاه آن در مدیریت رسانه و اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی به موقع در جهت جلوگیری از ظهور و بروز شایعات تاکید کرد.

ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی

در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز با تشریح ماهیت تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های فضای مجازی با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت‌ها واکنش سریع به هرگونه جرائم سایبری را ضروری خواند.

رضا قاسمیان با اشاره به حقوق متقابل مردم و مسئولان، امنیت روانی مدیران را در راستای تمرکز در تصمیم‌گیری و خدمت‌رسانی شایسته حائز اهمیت دانست و از اصحاب رسانه خواست؛ رسالت خطیر خود در عرصه حفظ امنیت روانی جامعه  را به نحو مؤثر و بیش از پیش ایفا کنند.

وی ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی را یادآور شد و از اقدامات حوزه اجتماعی استانداری در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟