Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین: سازمان‌های جهانی بهداشت پیش بینی می‌کردند که در این روز‌ها مرگ و میر کرونایی ایران به هزار و 200 نفر در روز برسد، اما با طرح شهید سلیمانی بیماری کرونا به خوبی کنترل شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سرتیپ محمدحسین سپهر - جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در برنامه تیتر امشب گفت: بسیج در نظارت، حمایت و مراقبت حضور پررنگ دارد، اما در حوزه حمایتی نقش ویژه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در اوج تحریم و تهدید و پاندمی بیماری کرونا در کشور گروه‌های بسیج با محور محله به مقابله با بیماری پرداختند.
سردار سپهر گفت: سازمان‌های جهانی پیش بینی می‌کردند که در این روز‌ها مرگ و میر کرونایی به هزار و دویست نفر هم برسد، اما با طرح شهید سلیمانی با بیماری به خوبی مقابله شد.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در بخش حمایتی، پزشک و پرستار هیچ کمبود نیروی انسانی نداریم.
سردار سپهر گفت: ۵۴ هزار پایگاه در سراسر کشور در حوزه سلامت داریم و در برخی مناطق هم امکانات سیار فراهم است و خدمات می‌دهیم.
وی افزود: سازکار رصد و بیماری کرونا یک تجربه جدید است و بسیج تجربیات ارزشمندی در این باره به دست آورده است.
سردار سپهر گفت: شبکه بسیج محله و شبکه‌های خدمات دهی کمک‌های متنوع آموزشی، مالی و ... در اختیار هموطنان قرار می‌دهند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج بر اساس نیاز‌هایی که مردم دارند نه تنها در عرصه کمک مالی به نیازمندان بلکه در عرصه‌های دیگر مثل غربالگری بیماری، توزیع اقلام بهداشتی و ... برای پیشگیری و مقابله با کرونا ورود پیدا کرده است.
سردار سپهر گفت: بسیج اقشار و وزارت بهداشت یک ابتکار جدید در حوزه مدیرتی داشتیم که این همکاری ارزشمند است. همکاری ارزشمندی میان اورژانس، هلال احمر، وزارت بهداشت، بسیج و غیره به وجود آمده است.
وی افزود: تمام ابزار بسیج برای ریشه کنی بیماری در مازندران انجام شد.
اصفهان شهر نارنجی و قرمز ندارد
طاهره چنگیز - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم گفت: آمار کرونا در استان با شیب ملایم در حال افزایش است.
وی افزود: امیدوارم با نظارت بیشتر این شیب ملایم کنترل شود. اصفهان شهر نارنجی و قرمز ندارد.
طاهره چنگیز گفت: همکاری تنگاتنگی دانشگاه علوم پزشکی با بسیج دارد و در طرح شهید سلیمانی بیش از سه میلیون نفر غربالگری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: برنامه رهیگری بیمار با همکاری بسیج در حال انجام است.
طاهره چنگیز گفت: بیش از ۸۰۰ تیم کار نظارتی را در بین اقشار و محلات انجام می‌دهند.
رعایت قرنطینه‌ها در کنترل بیماری خیلی مهم است
دکتر موسوی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم گفت: در استان موج سوم بیماری دیرتر از کشور اتفاق افتاد، اما این روند از یک هفته پیش رو به کاهش گذاشته است.
وی افزود: این بیماری پیچیدگی خاصی دارد، اما اتفاقی که افتاد کار مشترک بسیج و کادر بهداشتی است که این هماهنگی اهمیت بالایی دارد.
دکتر موسوی گفت: کنترل بیماری در موج سوم در استان مازندران زمینه خوبی بود برای همکاری بسیج، هلال احمر کادر درمان. اگر این همکاری نبود قرنطینه بیماران بسیار مشکل بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: رعایت قرنطینه‌ها در کنترل بیماری خیلی مهم است و اگر این به خوبی انجام نشود گرفتاری ما بیشتر خواهد شد. برچسب ها: سردار سپهر ، کرونا ، طرح شهید سلیمانی ، طاهر چنگیز ، موسوی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سردار سپهر کرونا طرح شهید سلیمانی طاهر چنگیز موسوی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین رئیس دانشگاه علوم پزشکی طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی گفت: سردار شهید سید محمد حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید حجازی یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه بود و نقش مهمی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نقش ایفا کرد.

وی افزود: شهید حجازی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنگر‌های مختلفی خدمت و در دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد و در سازماندهی، ساماندهی و جذب نیرو‌ها و هر پست‌ها و مسئولیت‌هایی که داشت از آن‌ها سرافراز بیرون آمد.

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه شهید حجازی در جبهه مقاومت نقش موثری داشت، تأکید کرد: سردار حجازی دارای ایده بود و تفکری ساختارمند داشت و در هر مسئولیتی به زیر ساخت‌ها نیز توجه و ساختار‌ها را عمق‌بخشی می‌کرد. این شهید عزیز در کادرسازی بسیار توانمند بود و در رشد و تربیت مدیران و فرماندهان نقش موثری داشت.

وی با بیان اینکه سردار حجازی در فرماندهی جامعیت داشت و در سطح استراتژی و راهبردی فرماندهی می‌کرد، ادامه داد: سردار حجازی در مسئولیت‌های مختلف موفق بود چرا که جامعیت داشت و در کنار روحیه عملیاتی روحیه فرهنگی بالایی داشت و موجب رشد و شکوفایی بسیج شده بود.

سردار اشتری با بیان اینکه سردار حجازی فردی اخلاق مدار، ولایتمدار و با اخلاص بود، عنوان کرد: سردار حجازی فردی انقلابی و علاوه بر اینکه در حوزه عملیاتی تبحر خوبی داشت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی فردی موثر بود. پدر شهید حجازی از متدین و خیرین اصفهان بود و در منزل شان روضه اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌شد.

وی در پایان با بیان اینکه مدیون مجاهدت‌های شهدا هستیم، افزود: سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا