Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیمه شدگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بشرویه از دریافت خدمات درمانی رایگان این بیمه محروم اند و بعد از سال‌ها انتظار و بارها وعده هنوز برای رفع این مشکل به نتیجه نرسیدند.

یکی از خواسته‌ها و دغدغه‌های مهم بیمه شدگان در بشرویه استفاده از مزایای درمانی بیمه تامین ‌اجتماعی در این حوزه است که می‌طلبد مسئولان مربوطه به صورت جدی تری به این مشکل ورود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهالی بشرویه گفت : تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی در بشرویه هستیم‌ ولی در شهر خودمان خدماتی دریافت نمی کنیم و اگر بخواهیم از خدمات بیمه استفاده کنیم باید به شهرستان فردوس یا طبس سفر کنیم.

شخصی دیگر از نبود بیمارستان تامین اجتماعی و یا مرکز تحت پوشش این سازمان گله مند بود و گفت : انتطار ما ازمتولیان تامین اجتماعی این است که کاری کنند تا ما هم ‌بتوانیم از خدمات بیمه بهره‌مند شویم.

بیشتر بخوانید

برخوردار از بیمه، بی نصیب از درمانگاه تأمین اجتماعی

نماینده مردم شهرستان‌های فردوس طبس بشرویه و سرایان گفت : در جریان پیگیری این موضوع با وزیر تعاون و رفاه اجتماعی صحبت شد و در این خصوص دستوری به تامین اجتماعی داده شد تا با سرعت با وزارت بهداشت ارتباط بگیرد.

فیروزی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گفت : اگر بخواهد در شهرستان مرکز تامین اجتماعی احداث شود مستلزم مصوب هیئت مدیره سازمان است.

او افزود : مطالبه مردم را طی ده‌ها نامه به سازمان تامین اجتماعی منعکس کردیم و پیگیر هستیم.

فیروزی ادامه داد : اخیرا در برنامه‌ای مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد در شهرستان‌های کوچک ‌که تامین اجتماعی ، مرکز درمانی ندارد ، تسهیلاتی برای خرید خدمت با حذف فرانشیست پیش بینی شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بیان کرد :  در حال حاضر این موضوع در مرحله طرح است و به مرحله‌ی ابلاغ نرسیده است و امیدوارم این مراحل با سرعت طی شود.

با توجه به اینکه بیش از ۴۶ درصد جمعیت بشرویه تحت پوشش بیمه‌ای تامین اجتماعی هستند تسریع در پاسخگویی به خواسته‌های آنان ضروریست.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات درمانی بیمه تامین اجتماعی تامین اجتماعی تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • معتادان متجاهر بهبود یافته پاکبان می‌شوند