Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@18:28:49 GMT

کلانتری: جمع اشتباهات روحانی به ۵ درصد هم نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۲۷۱۴

کیهان: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست گفت روحانی، مدیر مطلوبی است که جمع اشتباهاتش به 5 درصد هم نمی‌رسد و برای دولت بعد هم به فردی مثل او نیاز داریم.
عیسی کلانتری به روزنامه همدلی گفته است: برخلاف آنچه رسانه‌ها منتشر می‌کنند، اگر مدیریت آقای روحانی نبود ما نمی‌توانستیم از این دوره گذر کنیم. به نظر من روحانی، یک مدیر مظلوم در جمهوری اسلامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه نمی‌توان انکار کرد که ممکن است تصمیم‌گیری‌های اشتباهی هم در دولت او وجود داشته باشد، اما جمع آن 5 درصد هم نبوده است و به واقع 95 درصد از این مشکلات به خوبی از طرف ایشان حل و فصل شده‌اند.
به گزارش جهان‌نیوز، وی در ادامه گفت: ما به یک فرد بسیار عاقلی مثل آقای روحانی نیازمندیم. کسی که هم بتواند سکان هدایت اجرایی کشور را در دست داشته باشد و هم بتواند با دنیا تعامل داشته باشد. در حال حاضر هر فرد صاحب‌نامی که برای ریاست جمهوری کاندید شود، باید این مسئله را به عنوان یک وظیفه در نظر بگیرد و نه به منظور در دست گرفتن یک پست دلخواه. این مسند در حال حاضر نیاز به یک فرد پخته دارد. چنین فردی باید به خاطر حفظ کشور وارد صحنه شود و نه فقط برای کسب مقام ریاست جمهوری. از چنین فردی حتی باید برای حضور، تقاضا کرد، منت او را کشید و از او برای پذیرش چنین مسئولیتی خواهش کرد. در چنین وضعیتی، باید دست شخصی را که قصد خدمت صادقانه دارد، بوسید.
یادآور می‌شود اظهارات و سوء‌مدیریت عیسی کلانتری بارها حاشیه‌ساز شده است. وی کاوه مدنی را به عنوان معاون خود منصوب کرده بود که جاسوس از آب درآمد و از کشور گریخت.

منبع: فردا

کلیدواژه: کلانتری روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!

به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در پایان بازی با هوادار در جام حذفی که با برتری هوادار به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب هوادار بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما همانطور که به تیم هوادار بابت نتیجه و صعودشان تبریک می‌گویم، تیم و بازیکنان شایسته خودم را هم تحسین می‌کنم. اگر کم تجربگی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان نبود، مشکلات بیشتری برای هوادار درست می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. شاید این کم تجربگی بچه‌های ما بود و شاید در خط جلو اعتماد به نفس نداشتیم. ما کار را از عقب زمین خوب شروع کردیم و جلو آمدیم و در محوطه ۱۸ قدم شانس‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بالاخره جام حذفی است و شرایط این مسابقات به همین شکل است.

کلانتری تاکید کرد: زمانی که بازی ۲-۱ بود، احساس من این بود که می‌توانستیم به گل برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم. جا دارد باز هم به تیم هوادار تبریک بگویم. انشالله که در ادامه داه موفق باشند.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: دو صحنه بود که انشالله به قول آقای پیروانی من اشتباه کنم. در صحنه اول دروازه‌بان خروج کرده و توپ ارسال شده و مهاجم ما توپ را با سر می‌زند اما دروزاه‌بان برخورد شدید با او داشت. آقای داور سوت زد و من فکر کردم پنالتی گرفت ولی ضربه غیرمستقیم به سود حریف داد. یک صحنه دیگر هم اتفاق افتاد که مهاجم ما شارژ شد اما باز هم نگرفتند. من بحثی نمی‌کنم که خدایی نکرده موردی پیش نیاید اما این دو صحنه مشکوک بود. باز هم من فیلم را می‌بینم و انشالله اشتباه کرده باشم.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • (عکس) واکنش یک روحانی به نقش یک زن در مسلمان شدن مورایس
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • (تصاویر) حضور حسن روحانی بر مزار والدین خود در سرخه
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟