Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، محمد رضا پارسا اصیل مدیرکل گمرک  آبادان  دیروز در مراسمی که به مناسبت روز جهانی گمرک برگزار شد گفت:گمرک یک سازمان خدمات رسان به مردم است و با  تمام کاستی هایی که از نظر تجهیزات و امکانات وجود داردسعی می کنیم در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنیم همچنین خدمت کردن به مردم افتخار بزرگی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:با حمایت مسئولان شهرستان آبادان توانستیم قدم های خوبی جهت رونق اقتصاد این شهرستان برداریم و درصدد جذب فعالان اقتصادی مجاز هستیم.

پارسا اصیل عنوان کرد:گمرک آبادان آمادگی کامل جهت پوشش وخدمات رسانی به  بازرگانان و مسافران  درهنگام  برقراری پروازهای بین المللی فرودگاه آبادان را دارد.

‎  مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر و قدر دانی از عملکرد گمرکات خوزستان وعلی الخصوص گمركات آبادان و  خرمشهر گفت:

او افزود: گمرک حافظ امنيت مرزها و معيشت مردم است و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و با تلاش شبانه روزی نیروی انسانی توانمند خود ، خدمات قابل توجهی را به مردم  و فعالان اقتصادی به ویژه در حوزه صادرات و واردات ارائه می نماید.

او ادامه داد: محدودیت های جهانی و اقتصادی ناشی از كرونا بر اقتصاد كشور ايران در مورد نعمت های خدادادی اروند رود و منطقه نیز برامرار معاش مردم آبادان تاثیر بسزایی داشته است که جبران این محدودیت ها نیاز‌ به یک برنامه ریزی اساسی و اصولی دارد.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز جهانی گمرک رونق اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هیئت‌های تجاری از کشورهای قزاقستان، کنیا، ترکیه، آذربایجان، روسیه، چین، گرجستان، عمان، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، سنگاپور، صربستان و کوبا با فعالان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی که در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ حضور داشتند، دیدار کرده و مذاکرات تجاری انجام دادند.

 

دیگر خبرها

  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • رشد صادرات و ترانزیت آستارا؛ مرز مهم اقتصادی کشور
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان+فیلم
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • بررسی روند اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • اعلام آمادگی شرکت راه‌آهن جهت حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه
  • راه‌آهن: قطار ترانزیتی افغانستان مجوز گمرک را ندارد