Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:49:13 GMT

صحیفه سجادیه در حرم حضرت معصومه(س) تدریس می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۲۹۳۶

صحیفه سجادیه در حرم حضرت معصومه(س) تدریس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رهبر معظم انقلاب، تأکید ویژه‌ای بر فراگیری معارف صحیفه سجادیه دارند و در رهنمودهای خود خطاب به جامعه و امت اسلامی و به‌ویژه جوانان و ملت ایران می‌فرمایند «من به یکایکِ شما عزیزان توصیه می‌کنم تا آنجا که می‌توانید، با صحیفه سجادیه مأنوس شوید».

ایشان همچنان فرموده‌اند: «صحیفه سجادیه کتاب بسیار عظیمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌که گفته‌اند زبور آل محمد، واقعاً همین‌طور است؛ پُر از نغمه‌های معنوی است، دعا و درس است؛ هم‌درس اخلاق است، هم‌درس علم‌النّفس است، هم‌درس امور اجتماعی است».

مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در راستای ترویج معارف دینی و معرفی سیره عملی امام سجاد(ع) به بانوان به‌عنوان مربیان اصلی جامعه اقدام به برگزاری دوره شرح صحیفه سجادیه کرده است.

این دوره به‌صورت آفلاین و در پیام‌رسان ایتا ویژه بانوان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان باید برای ثبت‌نام تا ۹ بهمن‌ماه با کد کلاسی ۴۶۰۴ به آدرس http://www.qhkarimeh.ir مراجعه کنند و یا برای ثبت‌نام حضوری در دوره‌های مرکز و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ با پیش‌شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

علاقه‌مندان در شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع از فعالیت‌های مرکز قرآن و حدیث می‌توانند به آدرس qhkarimeh@ مراجعه کنند.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: صحیفه سجادیه قرآن فضای مجازی خامنه ای صحیفه سجادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان نخستین مراسم سالگرد درگذشت مرحوم سردار صفارزاده در بهشت حضرت معصومه (س) شهر مقدس قم برگزار شد.

‌در این مراسم سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی وزیر، غفور کارگری رییس و سید محمد پولادگر نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمع دیگری از مدیران ورزشی و فرهنگی حضور داشتند و با قرائت فاتحه یاد و نام این مدیر ارزشمند را گرامی داشتند.

وزیر ورزش و جوانان پیش از حضور در این مراسم، به زیارت آستان قدس حضرت معصومه (س) کریمه اهل بیت رفت.

کد خبر 6089255

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • ورزشی‌های پنجم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت