Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:56:42 GMT

حریف تیم فوتبال شهید قندی یزد در جام حذفی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۳۳۹۲

حریف تیم فوتبال شهید قندی یزد در جام حذفی مشخص شد

محمود انصاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حریف اصفهانی شهید قندی در لیگ برتر اصفهان حضور دارد و در مرحله‌ اول جام حذفی، تیم سیمان شاهرود را شکست داد و جواز صعود به مرحله دوم رقابت‌ها را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این مسابقه از طرف سازمان لیگ اطلاع‌رسانی می‌شود ادامه داد:  قرعه‌کشی مرحله‌ دوم جام حذفی فوتبال ایران (یادواره خرمشهر) با حضور ۳۰ تیم برگزار شد که تیم فوتبال قندیبا پادما یدک اصفهان دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رشته فوتبال، تیم شهید قندی یزد تنها نماینده استان در لیگ دسته ۲ ، یزدلوله در لیگ دسته سه و تیم سنگ‌آهن بافق بعد از قهرمانی در لیگ برتر استان به زیرگروه دسته سه قهرمانی باشگاه‌های کشور صعود کرد که رقابت‌ها با اعلام  فدراسیون بعدا آغاز می‌شود.

تیم قندی در لیگ ۲ در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های «ویستاتوربین » تهران، علم و ادب و محتشم تبریز، سپیدرود رشت، شهرداری بندرعباس ، شهرداری همدان، مس‌نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، «آوالان» کامیاران ،  امید گناوه، ایرانجوان‌ بوشهر، اسپاد تهران و فولاد نوین اهواز حضور دارد .

رقابت‌ها  با حضور ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی به صورت رفت و برگشت و دوره‌ای پیگیری می‌شود و  در پایان سه تیم جواز حضور در لیگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور را کسب می‌کند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در صفحه توییتر خود نوشت: ‏با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.

کد خبر 849047 برچسب‌ها شهردارى تهران فوتبال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • جامی که خیلی زود شگفتی‌ساز شد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد