Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دیدار‌های نمایندگان بانوان استان کرمان و داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور روز جمعه ۱۰ بهمن ماه، مس کرمان برابر شهروند ساری صف آرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اعظم گلزاری در کنار پریا سلیمانی و سیده تابنده زارع این دیدار را سوت می‌زنند و عاطفه نمرودی داور چهارم و لیلا متعمدنیا از کرمان ناظر این بازی است.

امیرخسروی به رویایی رویی دیگر نماینده استان و اولین ابلاغ داور کرمانی برای قضاوت در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور اشاره و تصریح کرد: در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، شهرداری سیرجان روز جمعه ۱۰ بهمن مقابل ملوان بندرانزلی به میدان می‌رود.

او بیان داشت: فاطمه نصیری در کنار حبیبه ربوی و مریم نایب کبیر این دیدار را قضاوت می‌کنند، عاطفه محمدی از کرمان به عنوان داور چهارم است و جمیله کشاورز بر بازی نظارت دارد.

رئیس کمیته‌های روابط عمومی و فرهنگی هیئت فوتبال استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به قضاوت یک کوبل داوری از استان کرمان در رقابت‌های جام حذفی کشور اشاره کرد و گفت: در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور، فصل مسابقاتی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ فولاد هرمزگان به مصاف شهرداری بندر انزلی می‌رود که این دیدار از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۹ بهمن ماه ۹۹ در ورزشگاه خلیج فارس هرمزگان برگزار می‌شود.

امر خسروی با اعلام اینکه یک کوبل داوری از استان کرمان این دیدار را قضاوت می‌کنند، افزود: بدین ترتیب احسان اکبری در کنار امیر نصرالله زاده و حامد احمدی این دیدار را قضاوت می‌کند و علی عرب داور چهارم است.

انتهای پبام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال ورزش بانوان لیگ برتر استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر

محمد علی ایرانمنش گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده به همت سازمان و حج و زیارت، وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوز‌های پروازی، اعزام زائران عمره  در کرمان پس از ۹ سال امروز انجام شد.

وی افزود: برای استان کرمان، ۳ کاروان ۸۵ نفره در قالب یک پرواز تخصیص داده شد و توزیع این کاوران‌ها براساس امتیاز و تعداد زائران ثبت نامی که زودتر واریز وجوه داشتند به شهر‌های کرمان یک کاروان، رفسنجان یک کاروان و زرند یک کاروان صورت پذیرفت که براساس لیست ابلاغی سازمان با زائران مشمول تماس گرفته شد و این زائران در کاروان‌های بیان شده ثبت نام شدند.

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده و پس از صدور روادید، اعزام زائران کرمانی به حج عمره در قالب یک پرواز از ایستگاه پروازی کرمان انجام شد.

وی بیان داشت: مدت سفر حج عمره، ۱۰ روزه و هزینه سفر، بین ۴۲ تا ۴۳ میلیون تومان است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران