Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارق مسلح وقتی اسلحه اش شلیک نکرد از سوی 2 مرد طلافروش دستگیر شد.

به گزارش رکنا، ساعت ۶ بعداز ظهر یکشنبه 5 بهمن دو مرد طلافروش داخل مغازه‌شان در حال فروش طلا به زوج جوانی بودند که مرد جوانی با اشاره به آنها خواست در را برایش باز کنند. مرد طلافروش به تصور اینکه وی مشتری است، در را برایش باز کرد و پسر جوان با کاپشنی سورمه‌ای، شلوار لی و کلاه مشکی به سرعت وارد مغازه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وی به محض ورود اسلحه کلتی را از زیر لباسش بیرون کشید وبه‌ سمت آنها گرفت. اما هرچه سعی کرد شلیک کند نتوانست و اسلحه‌اش کار نکرد.

نجات معجزه آسای مرد طلافروش در سرقت مسلحانه

یکی از طلافروشان که هنوز در شوک این سرقت ناکام بود درباره این حادثه گفت: عصر یکشنبه با برادرم و دو مشتری در مغازه بودیم که این مرد وارد شد. او به محض ورود اسلحه‌اش را سمت ما گرفت تا شلیک کند اما خدا نخواست و تیری شلیک نشد. من و برادرم که این صحنه را دیدیم به سمتش حمله کردیم و همزمان دزدگیر طلافروشی را نیز به صدا درآوردیم. سارق را دستگیر کرده و مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه نیز خیلی زود خود را به محل رسانده و متهم را دستگیر کردند. گرچه تمام این ماجرا بیش از یک دقیقه هم طول نکشید اما واقعاً شوک بزرگی برای ما بود.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت نیز در باره این خبر گفت: این مغازه مجهز به سیستم دزدگیر و تجهیزات حفاظتی بود و با به صدا درآمدن آژیر طلافروشی و اعلام ورود سارق، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه که در همان نزدیکی در حال گشت بودند، وارد عمل شده و متهم را به همراه اسلحه کلت و ۸ فشنگ جنگی دستگیر کردند. متهم تحویل مقام قضایی شد و تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم احتمالی وی ادامه دارد.

سارق مسلح طلافروشی لیسانس حقوق دارد

چه شد تصمیم به سرقت گرفتی؟

من برای سرقت نیامده بودم. من قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق بین‌الملل را دارم و الان هم لیسانس حقوق دارم. چرا باید از طلافروشی سرقت کنم.

پس چرا با اسلحه وارد طلافروشی شدی؟

حال خوبی نداشتم، به من دارو داده بودند، کارهایم دست خودم نبود.

چه کسی دارو داده بود؟

یک نفر که بعداً در دادگاه اسمش را مطرح می‌کنم.

اگر متوجه رفتارت نبودی چرا به مغازه دیگری وارد نشدی؟

نمی‌دانم بی‌هدف در خیابان می‌گشتم که این طلافروشی را دیدم.

اسلحه را از کجا آوردی؟

از یکی از شهرستان‌های غربی کشور ۸میلیون تومان خریدم.

پس به قصد سرقت اسلحه را خریداری کردی؟

متهم جوان سکوت می‌کند و می‌گوید، نه اسلحه را در خیابان پیدا کردم.

ظاهراً سابقه سرقت دوچرخه هم داری؟

نه سابقه ندارم.

ساکن تهران نیستی؟

نه. برای دیدن یکی از اقوامم به تهران آمدم که خانه نبود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارق مسلح شلیک سرقت مسلحانه سرقت اخبار حوادث ایران سرقت مسلحانه اسلحه طلافروشی سرقت در جوادیه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم کرونا بازیگر سینما و تلویزیون قتل آزار و اذیت قیمت پزشک ایران سرقت تجاوز جنسی مرد طلافروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سید جلیل نبوی رستاقی افزود: فردی از اراذل و اوباش شهرستان رامسر در روز‌های اخیر با ایجاد درگیری‌هایی در نقاط مختلف شهرستان رامسر اقدام به ضرب و شتم و جراحت تعدادی از شهروندان نموده بود که به محض اطلاع از موضوع، برابر قانون مبنی بر برخورد قاطع، بازدارنده و مطابق با قوانین با اراذل و اوباش مراتب به استحضار دادستان دادسرای عمومی شهرستان رامسر رسید که ایشان هم بر این مهم تاکید و در این خصوص دستورات قضایی لازم را صادرکردند

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی و بهره گیری از ظرفیت‌های مختلف فنی و اطلاعاتی نهایتا مخفیگاه متهم در یکی از نقاط ییلاقی شهرستان شناسایی و تیم‌های ضربت به محل اعزام که متهم با رویت مامورین بدون توجه به دستور ایست پلیس ضمن در گیری با چاقو بهمراه دوتن از همدستانش به سمت مامورین حمله ور شده که مامورین برای دستگیری این اراذل و اوباش سابقه دار مطابق قانون بکارگیری سلاح با شلیک تیر به سمت این متهم و دو هم دستش را دستگیر نمودند و متهم پس از انتقال به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بهمراه هم دستانش به دادسرا معرفی و با قرار بازداشت تحویل زندان شدند.

سرهنگ نبوی تاکید کرد: امنیت شهروندان محترم رامسر خط قرمز پلیس و مجموعه قضایی شهرستان بوده و هشدار داده می‌شود چنانچه متهمین اراذل و اوباش با اعمال مجرمانه بخواهند به امنیت شهروندان خدشه‌ای وارد کند برابر قانون با آنها برخورد بازدارنده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • تعقیب و گریز دیدنی زورگیرهای موتورسوار در فرشته
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس