Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@10:47:07 GMT

۵۰ تن روغن مایع و جامد به طبس می ‌رسد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۳۷۳۵

۵۰ تن روغن مایع و جامد به طبس می ‌رسد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زارع‌ نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طبس گفت: باتوجه به وعده داده شده، ۲۰ تن روغن مایع و جامد تنظیم بازار طی هفته‌ های اخیر بین ۳۰ عامل توزیع در شهرستان طبس پخش شد.

او درباره انتشار کلیپی در فضای مجازی حاوی تصاویری از ازدحام و صف طولانی مردم در شهر عشق ‌آباد مرکز بخش دستگردان شهرستان طبس برای دریافت روغن افزود: کلیپ منتشر شده مربوط به عوامل پخش این اداره نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع‌ نیا اظهار کرد: انتظار است تا در شهر‌ها و روستاها، مسئولان محلی موضوع پخش روغن را مدیریت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

بیشتربخوانید

آشفته بازار روغن در خراسان جنوبی/ تناقض گویی مسئولان برای کمبود‌ها

شیردل بخشدار دستگردان طبس نیز در این خصوص بیان کرد: روغن سهمیه ‌ای تنظیم بازار شامل روغن مایع و جامد در ۲ هفته اخیر از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت بین مراکز پخش این بخش توزیع شده است.

او ادامه داد:، اما با توجه به فرهنگ غذایی مردم عشق‌آباد، روغن جامد در این بخش مقبول ‌تر و پر استفاده ‌تر است، به همین دلیل میزان روغن جامد عرضه شده، پاسخگوی حجم بالای تقاضای مردم نبوده و اکنون نیز همچنان دچار کمبود روغن جامد در بخش دستگردان هستیم.

 شیردل تصریح کرد: توزیع روغن که موجب تجمع مردم شده، از سمت اداره صنعت، معدن و تجارت نبوده است بلکه یکی از شرکت‌ های تعاونی روستایی اقدام به عرضه مقدار اندکی روغن جامد بین افراد کرده و به دلیل اطلاعیه‌ای که شب قبل منتشر کرده، موجب ازدحام و تجمع مردم در مقابل محل توزیع شد.

بخشدار دستگردان افزود: باتوجه به عرضه روغن تنظیم بازار از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت، در حال حاضر کمبودی در زمینه روغن مایع در بخش دستگردان وجود ندارد و کمبود فقط برای روغن جامد است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روغن مایع روغن جامد توزیع روغن توزیع روغن جامد معدن و تجارت اداره صنعت روغن جامد روغن مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: به‌ منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه سبلان اردبیل، ۳۳ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه مزبور ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، سید حجت مدنی با اشاره به موجودی سوخت مایع در نیروگاه سبلان اردبیل و ذخیره سازی در این منطقه اظهار کرد: این منطقه آمادگی کاملی در این زمینه دارد و در صورت ثبت به موقع درخواست‌ها ارسال فرآورده بدون کمبود و محدودیت به طور منظم انجام خواهد شد و همچنین با اتخاذ سیاست‌های مطلوب سوخت‌رسانی بخصوص سوخت جایگزین به نیروگاه‌ها یکی از اقدامات مطلوب این شرکت است.

وی با اشاره به موجودی سوخت مایع در نیروگاه سبلان اردبیل و میزان ذخیره‌سازی در این منطقه افزود: به منظور تأمین سوخت ذخیره دوم نیروگاه سبلان اردبیل، ۳۳ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه مزبور ارسال شده است که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه سوخت در بخش خانگی، گفت: منظور از مصرف بهینه کم مصرف کردن نیست، بلکه درست مصرف کردن است و به همین دلیل اگر شهروندان فقط ۱۰ درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی داشته باشند، برق هیچ خانه و کارخانه‌ای قطع نمی‌شود.

کد خبر 748511

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • تولید الماس فقط در ۲ ساعت و نیم!
  • چگونه دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند
  • تاکسی های برقی وارد شد/ افزایش ۲۰ درصدی تولید خودرو
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد