Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@05:37:21 GMT

ماهانه ۱۷ هزار تست کرونا در زنجان انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۳۹۱۰

ماهانه ۱۷ هزار تست کرونا در زنجان انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار و ۸۸۱ مورد نمونه گیری کرونا در استان زنجان شده است، گفت: ترند کرونا در آذرماه ۴۰ درصد که در حال حاضر به ۱۰.۲ درصد رسیده است.

وی اظهار کرد: ۱۱۴ تست به ازای هر یک هزار نفر در استان انجام گرفته است که همچنان در سطح کشور بیشترین میزان تست را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه نباید گول کاهش بیماری کرونا را بخوریم، گفت: باید بهداشت فردی و اجتماعی بیشتر تقویت شود.

قزلباش تاکید کرد: در استان زنجان در ماه بیش از ۱۷ هزار تست کرونا انجام می‌شود که این برای استان بسیار خوب است.

وی مشارکت بسیج و همیاران سلامت و رابطین سلامت محله در استان زنجان را خوب اعلام کرد و گفت: در حوزه مراقبتی بسیج ۲۲ درصد همکاری داشته و مراقبت در منزل هم باز بسیج ۲۶ درصد همکاری داشته است.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان افراد ایزوله در منزل را ۸۳۸ نفر اعلام کرد و گفت: افراد ایزوله در خارج از منزل هم کمتر است.

قزلباش با بیان اینکه در خصوص نقاهتگاه‌ها در استان زنجان همچنان مشکل وجود دارد، ابراز داشت: حرکت قوی در این حوزه وجود ندارد و به تناسب امکانات از شرایطی که داریم به خوبی استفاده نشده است.

وی برلزوم تقویت بهداشت فردی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: مردم بدانند کرونا تمام نشده و رنگ‌ها مردم را گول نزند که فکر بکنند کرونا تمام شده است.

کد خبر 5131924

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد اردبیل استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند

مدیرکل پست استان زنجان گفت: ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

جواد رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی برنامه عملیاتی اعلام شده در سال گذشته با تلاش و همت همکاران واحد کدگذاری استان طرح ژئوکد به پایان رسید و هم‌اکنون همه شهرهای استان دارای ژئوکد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ روستای پرجمعیت در استان دارای ژئوکد شده و به‌روزرسانی اطلاعات کدپستی اکثر روستاهای استان انجام شده است، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداران و بخشداران شهرستان‌های تابعه استان، عملیات ژئو کد روستایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همه زیرساخت‌های موجود در استان که نیاز به اطلاعات مکان محور دارند، مشکل آنها با اجرای طرح نشانی استاندارد ملی حل می‌شود که این موضوع بسیار مهم است.

رسولی ادامه داد: جی نف (GNAF) یک استاندارد اطلاعات مکانی در حوزه نشانی و مخفف Geo Coded National Address File به معنی «پایگاه نشانی استاندارد مکان محور» است.

وی ادامه داد: این اداره کل در راستای هوشمندسازی، پست استان در سرویس‌های نوین از قبیل احراز مکانی الکترونیکی تعداد ۱۰۵.۳۴۷ احراز را در سال ۱۴۰۲ انجام داده است.

مدیرکل پست استان زنجان گفت: همچنین پست استان اقدام به هوشمندسازی توزیع روستایی کرده و ۸۵ درصد از نمایندگان پست روستایی از طریق گوشی‌های هوشمند نسبت به توزیع مرسولات در نقاط روستایی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته این اداره کل آمادگی راه‌اندازی صنادیق هوشمند توزیع را دارد.

کد خبر 749016

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • فیلم/ مالیات ماهانه طلافروش‌ها چقدر است؟
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان