Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-19@09:59:44 GMT

«ارسلان قاسمی» پشت میله های زندان +عکس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۳۹۷۰

«ارسلان قاسمی» پشت میله های زندان +عکس

پربیننده ترین فوری/ اعلام زمان واریز عیدی بازنشستگان شرایط پرداخت یارانه به ۷۸میلیون ایرانی دختران مکانیک در تهران +عکس خبر خوب برای فرهنگیان تحصیل کرده خبر مهم و فوری برای کارگران!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ۳ ساله توسعه آموزش و پرورش فارس تدوین می‌شود

ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از تدوین برنامه ۳ ساله برای ارتقای جایگاه این اداره‌کل خبر داد که فعالیت‌ها در قالب آن اجرایی خواهد شد.

فرشید قاسمی امروز، ۲۷ اسفندماه در دیدار با فرمانده سپاه فجر فارس که در محل اداره‌کل آموزش و پرورش استان در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: نباید موانع موجود را بزرگ ببینیم و ناامید شویم بلکه باید با برنامه‌ریزی موانع را رفع و به تلاش مضاعف خود ادامه دهیم.

وی با هدف ارتقای جایگاه آموزش وپرورش فارس، برنامه‌ای ۳ ساله‌ای را تدوین کردیم و پیش‌بینی‌های لازم از نیازهای ۳ ساله را انجام دادیم لذا فعالیت‌های ما در چارچوب برنامه مذکور ارائه خواهد شد.

قاسمی با ارائه ارقام و آماری از کم و کیف برنامه‌های آموزش و پرورش استان، افزود: در سطح استان فارس بیش از ۹۴۰ هزار دانش‌آموز داریم و بیش از ۶۰ هزار پرسنل فرهنگی کار تعلیم و تربیت را بر عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: در بحث پوشش تحصیلی در متوسطه دوره اول پوشش بیش از ۹۵ درصدی را داریم و در دوره متوسطه دوم نیز پوشش بیش از ۹۰ درصدی را دارا هستیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در مجموع در ارزیابی کلی استان، آموزش و پرورش فارس رتبه ۲۰ را به خود اختصاص داده بود اما با تلاش‌های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ توانستیم با صعود ۵ پله‌ای رتبه استان را به پانزده کشوری برسانیم.

قاسمی با بیان اینکه کسب ۷ مدال المپیاد توسط دانش آموزان استان، فارس را در رتبه ۴کشوری قرار داده است، گفت: آموزش چند ساحتی در مدارس در حال اجراست و برنامه‌های مدارس را بر اساس اولویت اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت ماهی شب عید اعلام شد
  • ورود سامانه‌ای قوی و ناپایدار به کرمانشاه
  • تصاویر اولین سالن آموزش رقص میله زنان در عربستان
  • عکس| مادر زیبای ارسلان قاسمی، بازیگر سریال چشم باد
  • ارگ بَم پذیرای گردشگران نوروز
  • قاسمی جایگزین عبدالعالی در شبکه آموزش سیما شد
  • ضرورت انجام اقدامات حفاظتی وایمنی درمسیر قنوات وبالا دست آنها
  • برنامه ۳ ساله توسعه آموزش و پرورش فارس تدوین می‌شود
  • دومنیکو تدسکو احتمال دعوت از میله اسویلار به تیم ملی بلژیک را رد کرد
  • بیش از ۱۲ هزار نفر به علت بدهی در بند هستند