Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فارسی شامگاه سه‌شنبه در نشست هماهنگی آیین گرامیداشت ولادت فاطمه زهرا(س)، روز مادر و هفته زن اظهار داشت: برگزاری هر مراسمی با افراد بالای ۳۰ نفر ممنوع است و همه موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی هستند.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت ملایر شکننده است و همچنان محدودیت‌ها ادامه دارد افزود: هر کدام از بانوان این شهرستان به عنوان قشر اثرگذار در جامعه باید سفیران ستاد مقابله با کرونا در راستای آگاه‌سازی مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه در برگزاری اینگونه مناسبت‌ها نباید احساساتی عمل کنیم و پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب باشیم تاکید کرد: از طریق شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی و نصب بنر در سطح شهر با مضامین ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) نیز می‌توان این ایام را گرامی داشت و حافظ جان و سلامت مردم باشیم.

فارسی دیدار با چند خانواده شهید انقلاب با حداقل چهار نفر از نماینده بانوان در مدت زمان کوتاهی و برگزاری جشن روز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر با حضور کمتر از ۳۰ نفر از بانوان در یکی از سالن‌های ورزشی شهر و پوشش آنلاین این مراسم از طریق شبکه‌های اجتماعی را از جمله مصوبات این نشست برشمرد.

وی بر لزوم فضاسازی شهر در ایام میلاد باسعادت فاطمه زهرا(س) و هفته زن همزمان با ایام گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد و ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به فضاسازی اداره مربوطه خود هستند و این اقدامات منافاتی با شیوع ویروس کرونا ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) باید برای نسل جوان امروز بازگو شود گفت: نسل جوان تشنه فراگیری ابعاد زندگی فاطمه زهرا(س) است که در این رابطه امور بانوان نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید به جد پای کار باشند.

مسوول امور بانوان فرمانداری ویژه ملایر نیز الگو قرار دادن سبک زندگی حضرت زهرا(س) را نیاز کنونی جامعه دانست و افزود: زنان امروز الگوهایی همچون فاطمه زهرا(س) و حضرت زینب(س) نیاز دارند تا بتوانند با حرکت در این مسیر، الگوی زنی باشند که اسلام می‌خواهد.

زهرا فراهانی بیان کرد: الگو قرار دادن این ۲ بانوی بزرگ اسلام موجب فهم درست، هوشیاری در درک موقعیت‌ها و انتخاب بهترین کارها با فداکاری و ازخودگذشتگی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی امروز باید ارزش و جایگاه زنان بیش از گذشته پاس داشته شود ادامه داد: در شرایط کنونی با وجود هجمه‌های دشمنان علیه جوانان و بانوان و تهاجم فرهنگی، باید ضمن الگوگیری بانوان از اسوه‌هایی همچون فاطمه زهرا(س)، شرایط را به گونه‌ای مهیا کنند که یک جوان از زندگی بهترین درس را بگیرد.

مشاور فرماندار ویژه ملایر در امور بانوان در ادامه بر ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسمی در ایام هفته زن در فضای سربسته تاکید کرد و افزود: در این ایام به همت بانوان شاغل در ادارات، بیشتر برنامه‌ها همچون مسابقات فرهنگی ویژه ولادت حضت زهرا(س) و برگزاری وبینار برای بانوان سرپرست خانوار در فضای مجازی برگزار می‌شود.

فراهانی تجلیل از بانوان شاغل در ادارات، دیدار با امام جمعه ملایر، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از همسران کارمندان مرد و آذین‌بندی نهادها و ارگان‌ها را از دیگر برنامه‌های این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد.

روز ۲۰ جمادی الثانی برابر با ۱۵ بهمن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در تقویم رسمی کشور روز زن نامگذاری شده است که به همین منظور هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر از شنبه ۱۱ بهمن تا ۱۷ بهمن برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ملایر ولادت حضرت فاطمه استانداری همدان بانوان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ملایر ویروس کرونا همدان ملایر ولادت حضرت فاطمه استانداری همدان بانوان محدودیت های کرونا اخبار کنکور فاطمه زهرا س ویژه ملایر هفته زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است

فاطمه بنی فاطمه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: درک جایگاه و نقش معلم به عنوان مهم‌ترین رکن تأمین سلامت و تعالی آحاد جامعه و عامل تعیین کننده در مسیر رشد و پیشرفت کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی به جایگاه معلمان در تربیت نسل ها اشاره کرد و گفت: جایگاه معلمان جایگاهی مقدس، ارزشمند و آرمانی است و آنان که در این مسیر به هدایت نسل جوان مشغولند، انسان هایی والا مقام هستند تا جایی که نقش آنان را با پیامبران برابر دانسته اند.

بنی فاطمه بیان کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه، روز معلم و سالروز شهادت شهید عرصه علم و اندیشه، استاد آیت ا… مرتضی مطهری، فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام انسان هایی است که راستی، درستی، صبوری، اخلاق، پاکدستی، خردورزی، دیانت و آزاداندیشی باور و مرام دیرینه آنان است معلمین گرانقدری که تعهد و عشق آنان در آموزش و هدایت دانش آموزان زبانزد است و اعتماد خانواده ها به این قشر، آرامش جامعه را رقم زده است.

مدیر آموزش و پرورش مشگین شهر فرا رسیدن روز معلم را به همه معلمان تبریک گفت و تصریح کرد: صمیمانه ترین درود های خود را نثار جامعه فرهیخته فرهنگیان شهرستان مشگین شهر می‌نمایم. امیدواریم همواره در پرتو عنایات حق تعالی و با تاسی از منویات مقام معظم رهبری، همچون گذشته در راستای ارتقاء علمی، فرهنگی و اخلاقی آینده سازان این مرز و بوم و تربیت نیروهای توانمند و متعهد، کوشا و پویا باشید.

کد خبر 6093688

دیگر خبرها

  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • بزرگداشت معلم تکریم سنت‌های پسندیده خدا و تعظیم علم و معرفت است
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی