Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخوند ابوبکر خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ضمن حمایت از آرمان های ملت مظلوم فلسطین و تلاش های جبهه مقاومت در این میدان، اذعان داشت: فلسطین و قدس شریف همواره مورد حمایت امت اسلام و به ویژه یکی از راهبردهای اساسی جهان اسلام بوده است که از اینرو مورد توجه و عنایت تمام ملت های مسلمان جهان واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از دستورات الهی و قرآن کریم همیاری و حمایت از ملت های مظلوم مسلمان در اقصی نقاط عالم می باشد، امت اسلامی وظیفه دارد ندای مظلومیت هر مسلمانی درجهان بشریت را لبیک گوید زیرا در عصر حاضر دشمنان اسلام و در راس آنان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب پیوسته بر ملت های مسلمان ظلم و ستم کرده اند.

وی عنوان کرد: از آنجا که قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمانان عالم است و سرزمین فلسطین  اهمیت بالایی در نظر امت اسلامی دارد، اشغال و هرگونه تعرض به این سرزمین از نظر علما و اندیشمندان و امت اسلامی محکوم است.

آخوند خوجملی تصریح کرد: نهادهای بسیاری به مانند مجمع جهانی تقریب همگام با جبهه مقاومت در حمایت و همراهی ملت های مستضعف عالم و در این عرصه فعالیت نموده اند و به حول و قوه الهی دستاوردهای مناسبی نیز به ارمغان آوردند.

وی در پایان با اشاره به عادی روابط رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای اسلامی، تاکید کرد: در این میان مشاهده کردیم برخی از کشورهای عربی طرح عادی سازی روابط با رژیم صهیوینستی را کلید زده اند که انشاالله با هوشیاری و بیداری امت اسلامی این توطئه نیز به شکست خواهد انجامید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: معامله قرن امت اسلامی امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا امروز (دوشنبه) از پیشرفت روند عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی و رسیدن آن به مراحل پایانی خبر داد.

به گزارش مشرق، بلینکن افزود: آمریکا و عربستان در طول ماه گذشته میلادی اقدامات فشرده ای را برای عادی سازی روابط ریاض و تل آویو انجام دادند.

وی اضافه کرد: احتمال دارد، تلاش‌های دوجانبه عربستان و آمریکا در این باره به زودی به نتیجه برسد.

بلینکن گفت: ابتدا باید به جنگ در غزه پایان دهیم و روند تشکیل کشور مستقل فلسطینی را آغاز کنیم تا پس از آن روند عادی سازی روابط عربستان و اسرائیل به پیش رود.

وی با ادعای اینکه تنها عاملی که از برقراری آتش بس جلوگیری می کند، جنبش حماس است، افزود: با دوستانمان برای پایان دادن به جنگ در غزه و جلوگیری از گسترش دامنه درگیری تلاش می کنیم.

وزیر خارجه آمریکا گفت: یک پیشنهاد سخاوتمندانه مقابل حماس گذاشته شده است و امیدواریم که تصمیم درستی بگیرد.

بلینکن درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح نیز مدعی شد که تاکنون در این باره، طرحی به واشنگتن ارائه نشده است و بدون وجود طرحی که جان غیرنظامیان را حفظ کند، واشنگتن از این عملیات حمایت نمی کند.

وی بیان کرد: روسیه طرحی برای نابود کردن اوکراین داشت ولی با شکست روبه رو شد.

بلینکن درباره روابط واشنگتن و پکن نیز گفت: روابط بسیار پیچیده و رقابتی داریم و باید برای تبدیل نشدن این روابط به درگیری، همواره گفت و گو کنیم.

وزیر خارجه آمریکا امروز در یک سفر منطقه‌ای برای رایزنی درباره آتش‌بس در غزه و شرکت در نشست مشترک با وزرای خارجه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس وارد ریاض شد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه قابل هضم و توجیه نیست
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • وزیر خارجه آمریکا : روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می شود
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • بلینکن: روابط عربستان و اسرائیل به زودی عادی می‌شود
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم