Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:08:24 GMT

تلفات کرونا در انگلیس شش رقمی شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۴۰۶۷

تلفات کرونا در انگلیس شش رقمی شد

میزات تلفات کرونا در انگلیس که مهد ویروس جهش یافته کرونا است، به بیش از 100 هزار نفر رسید.

به گزارش مشرق، بر اساس آمار دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا، تعداد تلفات ویروس کرونا در انگلیس به بیش از 100 هزار نفر رسید تا این کشور اروپایی نیز به جمع 4 کشور آمریکا، هند، برزیل و مکزیک در میزان تلفات کرونای بیش از 100 هزار نفر بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمار شیوع ویروس کرونا در انگلیس نیز به شدت در حال افزایش بوده و بر اساس تازه‌ترین آمار، بیش از 3 میلیون و 700 هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

حمله ویروس قدرتمند انگلیسی به کودکان
ویروس انگلیسی ۳۰ درصد مرگبارتر از نمونه اولیه کرونا

«بوریس جانسون»، نخست‌وزیر انگلیس جمعه گذشته اعلام کرد برخی شواهد اولیه نشان می‌دهند گونه کرونای کشف‌شده در انگلیس ممکن است مرگبارتر از گونه اولیه این ویروس باشد.

وی در یک کنفرانس خبری گفت: «امروز مطلع شدیم که گونه جدید کرونا علاوه بر آنکه سریع‌تر منتشر می‌شود... اکنون ظاهراً شواهدی موجود است که این گونه جدید-یعنی گونه‌ای که اولین بار در لندن و جنوب شرق [انگلستان] کشف شد- ممکن است با درجات بالاتر مرگ و میر مرتبط باشد.»

وزیر بهداشت انگلیس نخستین بار روز ۲۴ آذرماه از یافت شدن نوع جدید ویروس کرونا با  قدرت شیوع سریع‌تر در این کشور خبر داده بود. گفته می‌شود یکی از دلایل افزایش شدید مرگ و میر در انگلیس بر اثر کرونا شیوع این ویروس جدید بوده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا شهید سلیمانی کرونا انگلیس آمریکا هند کرونای انگلیسی کووید ۱۹ کرونا در انگلیس ویروس کرونا هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، معاون ارزیابی و انطباق اداره کل با اعلان خبر توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد، ضمن تاکید بر نظارت جدی و بازرسی‌های مداوم کارشناسان استاندارد کرمانشاه از کلیه مراکز تولید، عرضه و فروش کالا بیان نمود در راستای اهداف سازمانی خویش کارشناسان این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را برای انجام بهینه مسئولیت‌های محوله به کار بسته و همواره نظارت دقیق خود را بر تولید و عرضه کالا‌های مشمول مقررات استاندارد اجباری انجام می‌دهد.
محمد نژاد ادامه داد: دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد و درج کد ده رقمی در زیر نشان ملی استاندارد، برای تولید فرآورده‌های مشمول مقررات استاندارد، اجباری است.
وی اظهار کرد: چنانچه واحد‌های تولیدی محصولات بدون کیفیت و فاقد استاندارد‌های لازم تولید کنند بنابر مقررات مصرحه در قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، با برخورد قضایی اعم از جریمه نقدی و حبس مواجه می‌شوند.
محمد نژاد ضمن تاکید برلزوم استانداردسازی واحد‌های تولیدی مشمول مقررات استاندارد گفت: شهروندان برای آگاهی از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد نشان استاندارد، کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند و در صورت مشاهده محصولات فاقد نشان استاندارد یا فاقد کد ده رقمی درج شده زیر نشان استاندارد، موضوع را به اداره کل استاندارد اعلام نمایند.

دیگر خبرها

  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نرخ‌ بیکاری اصفهان تک رقمی شد
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه