Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیینی با حضور قائم مقام و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، حجت الاسلام احمدی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد راستینه» شامگاه (سه شنبه ۷ بهمن) در آیین تکریم و معارفه دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری که با حضور قائم مقام و معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف این ستاد حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و فرهنگ سازی این فریضه در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان و عضو ناظر مجلس در ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به اینکه قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر باید ارتقا یابد، افزود: متأسفانه آیین نامه این قانون هنوز تدوین نشده و به دستگاه ها ابلاغ نشده است.

 

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از درون دستگاه ها و نهادها تبیین شود، اظهار کرد: لابی گری و زیاده خواهی منکری است که امروز رایج شده و به ویژه در مسائل انتقال آب بین استان ها به وضوح قابل مشاهده است.

 

بر اساس این گزارش در ادامه حجت‌الاسلام «ابوالفضل احمدی» ایجاد نظام اسلامی را بزرگترین معروف امروز شمرد و گفت: ناامید کردن مردم جامعه از نظام اسلامی نیز بزرگترین منکر امروز به شمار می رود.

 

دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 100 گروه جهادی در استان فعالیت می کنند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر نیازمند هوشیاری و استفاده از ظرفیت های معنوی است زیرا کار بسیار حساسی است و نباید بهانه ای برای سوء استفاده دشمنان باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی محله محور در زیرمجموعه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تشکیل شده و وظایف ستاد را پیگیری و اجرا می کنند.

 

بر اساس این گزارش در ادامه سردار «علی محمد اکبری» با اشاره به تشکیل ستادهای شهرستانی از بدو شروع ستاد استانی، گفت: در ادارات و مدارس و مساجد نیز شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ساماندهی شدند.

 

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌ هاشم چهارمحال و بختیاری و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار کرد: جذب و آموزش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر جزء دغدغه های این ستاد با استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج بود.

 

در پایان این مراسم از تلاش های سردار علی محمد اکبری تقدیر و حجت الاسلام ابوالفضل احمدی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان معرفی شد.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترویج امر به معروف چهارمحال و بختیاری امر به معروف و نهی از منكر ستاد امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
- همایش پیاده روی بانوان در بلداجی به مناسبت روز زمین هوای پاک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!