Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته سوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه ۱۰ بهمن ماه تیم پارس آرا شیراز میزبان هیات فوتبال اصفهان خواهد بود.

هنوز سالن برگزاری این مسابقه مشخص نشده، اما تیم پارس آرا با توجه به تمریناتی که زیر نظر ستاره زارع سرمربی تیم داشته عزم خود را جزم کرده تا به یک برد پرگل مقابل حریف اصفهانی خود دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم واعظ بازیکن تیم پارس آرا شیراز در خصوص این دیدار گفت: علی رغم مشکلات همیشگی فوتسال بانوان در شیراز، این هفته تمرینات خیلی خوبی رو پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر پارس آرا امسال، تیم اماده با بازیکنان قدر و با تجربه در ترکیب خود دارد و به نتایج این فصل خوش بین هستیم.

او، بیان کرد:  هیئت فوتبال اصفهان حریف روز جمعه‌ی ما خواهد بود و شناخت کافی از این تیم نداریم، اما با تدابیر سرمربی تیم ستاره زارع، با تاکتیک هجومی به نبرد روز جمعه می‌رویم و با پیروزی زمین رو ترک خواهیم کرد.

بازیکن پارس آرا با گلایه از پوشش خبری بازی بانوان فوتسالیست فارسی در شهر شیراز از سوی رسانه‌ها، تصریح کرد: انتظار می رود تیم ما به عنوان یک تیم لیگ برتری در استان فارس و شهر شیراز، حمایت رسانه‌های استان به ویژه صداوسیما برای پوشش خبر‌های تیم پارس آرا و حتی پویندگان فجر است، چون اگر بازی‌های ما انعکاس خبری نداشته باشد، زحمات بازیکنان، کادرفنی و تیم بی ثمر بوده و نتیجه‌ای نخواهد داشت.

تا پایان هفته دوم این رقابت‌ها تیم پارس آرا با یک بازی کمتر و یک برد و ۳ امتیاز، در مکان سوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته و هیات فوتبال اصفهان با ۲ شکست و بدون امتیاز در انتهای جدول گروه قرار دارد.

در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، پارس آرا شیراز با نتیجه پرگل ۵-۲ میزبانش کیمیا اسفراین را شکست داد و هیات فوتبال اصفهان ۱۴- یک مغلوب هیات فوتبال خراسان رضوی شد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال پارس آرا شیراز فوتسال بانوان فوتبال اصفهان تیم پارس آرا هیات فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم لیگ آب‌های آرام با حضور تیم‌های نوین البرز، پترو پالایش تجهیز سما، پارس جنوبی، عقاب نهاجا، بحر گستر پارس و نوین تهران در بخش بانوان برگزار شد.

در ادامه رقابت‌های مرحله سوم قایقرانان در مواد ۲۰۰ متر رقابت کردند و در پایان تیم بحر گستر پارس در صدر جدول باقی ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان