Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی گفت: ۴۰۰ برنامه در محورها و بخش های مختلف به مناسبت دهه فجر در دشتستان برگزار می گردد که محورهای فرهنگی و تبلیغی برنامه ها در این دهه بصیرت افزایی، امید آفرینی، وحدت آفرینی، خود باوری و اعتماد به نفس است.

«عباسعلی اسدی» روز چهار شنبه (8 بهمن) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر در خصوص ویژه برنامه های بزرگداشت دهه فجر در شهرستان دشتستان اظهار داشت: ۲۰ کارگروه در ستاد  بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان مشخص شده که طبق برنامه ریزی های انجام شده این برنامه ها با در نظر گرفتن شرایط خاص کرونایی و اولویت قرار دادن سلامت مردم طبق زمانبدی مشخص اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان با بیان اینکه ۴۰۰ برنامه در محورها و بخش های مختلف به مناسبت دهه فجر در دشتستان برگزار می گردد، یادآورشد: محورهای فرهنگی و تبلیغی برنامه ها در این دهه بصیرت افزایی، امید آفرینی، وحدت آفرینی، خود باوری و اعتماد به نفس  است.

 

اسدی فضا سازی محیطی را یکی از بهترین روش برای انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل جوان جامعه عنوان کرد و ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که کارگروه ها مدنظر دارند برنامه ریزی در فضاسازی محیطی و ایجاد فضایی شاد و فرح بخش است.

 

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت فضای مجازی در کارگروه ها بسیار تاکید شده است، افزود: باتوجه به شرایط حاکم بر جامعه برنامه ها بیشتر بصورت غیرحضوری و در صورت حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع خواهد بود.

 

دبیر ستاد  بزرگداشت دهه فجرشهرستان دشتستان اضافه کرد: در این خصوص نور افشانی در سطح شهر برازجان در سه نوبت در شب های ۱۲ بهمن ماه، میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ۲۲بهمن ماه انجام می شود، نواختن گلبانگ انقلاب در مدارس، برپایی سرودهای خودرویی و رژه موتوری نیز برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان دشتستان بزرگداشت دهه فجر استان بوشهر خبرگزاری شبستان بزرگداشت دهه فجر دهه فجر برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • شبکه خبر 2 هک شد؟! + فیلم و واکنش صداوسیما
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک رد کرد