Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@03:42:22 GMT

پنجره پرسپولیس هفته آینده بسته می شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۴۶۷۵

پرسپولیسی ها اگر طلب بودیمیر را تا هفته آینده پرداخت نکنند با محرومیت پنجره بسته مواجه می شوند

روز گذشته خبری مبنی بر بسته شدن پنجره پرسپولیس در صورت پرداخت نکردن طلب بودیمیرتا هفته آینده در رسانه طرفداری منتشر شد و حالا این خبر از سوی سخنگوی باشگاه پرسپولیس تایید شده است.

به گزارش طرفداری، ابراهیم شکوری، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص مسائل مختلف این باشگاه از جمله بدهی‌های این باشگاه و احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان صحبت‌هایی را مطرح کرد و گفت:

 اگر نتوانیم تا شنبه طلب بودیمیر را پرداخت کنیم پنجره بسته می‌شود و این کار ما را سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نهادهای مربوطه درخواست دارم به مسئله چنین قراردادهایی مثل بودیمیر ورود کنند. چرا ما باید در این شرایط سخت مالی و اقتصادی نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو پول بازیکنی مثل بودیمیر بدهیم؟ مطمئنا بودیمیر آخرین طلبکار ما نیست و بدهی‌های خارجی پرسپولیس تمام نشده است. از ابتدای حضور در باشگاه به همراه سمیعی، هیچ مبلغی از سوی کارگزار و دولت دریافت نکرده‌ایم و تلاش‌های سمیعی تا به اینجا تیم را سر پا نگه داشته است.

بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس یکشنبه هفته آینده محروم می شود

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت کدام دو بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی بودند؟ سیاست عجیب باشگاه استقلال برای کاهش هزینه ها آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت درآمد باشگاه های اروپایی در فصل 2019/20؛ بارسلونا بالاتر از رئال مادرید و بایرن مونیخ دلیل ناکامی ستارگان آلمانی چلسی چیست؟ | تحلیل فنی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • چرا آمدن مهدی قایدی به پرسپولیس ممکن نیست؟
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم