Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از رهایی ۲۱ محکوم به قصاص نفس در ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

علی اکبر گروسی در گفت‌وگو با میزان از رهایی ۲۱ محکوم به قصاص نفس در ۹ ماهه سال جاری آذربایجان غربی خبر داد و گفت: در تمامی مراکز تامینی و نگهداری زندانیان استان کمیته اخذ رضایت متشکل از رئیس زندان، مسئولین مددکاری، فرهنگی، اجرای احکام تشکیل گردیده است که با کمک شعب شورا‌های حل اختلاف مستقر در زندان‌های استان و جلب مشارکت و بهره گیری از ظرفیت معتمدین، ریش سفیدان و ذی نفوذان هر منطقه موفق به کسب رضایت از اولیاء دم برای ۲۱ نفر محکوم به قصاص نفس و فرصت دوباره زندگی برای این افراد گردیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: قصاص حق شرعی و قانونی اولیاء دم است، ولی لذت و احساس رضایت قلبی که در گذشت و بخشش برای اولیاء دم است فراتر از اجرای حق قصاص است.

بیشتر بخوانید: رهایی ۲ محکوم به قصاص در شهر‌های آمل و قائم‌شهر با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و رضایت اولیای دم

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی رهایی از اعدام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی رهایی از اعدام محکوم به قصاص نفس آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا: رهبر انقلاب از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی