Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به برخی کمبود‌ها در زمینه تأمین حامل‌های انرژی به ویژه برق و گاز در استان گفت: کارگروهی با محوریت اداره کل مدیریت بحران، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز و شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شده است که اعضای این کارگروه به صورت تصادفی و نامحسوس از ادارات بازدید خواهند کرد و هر اداره یا سازمانی چنانچه نخواهد صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز را مراعات کند، بدون شک برق و گاز آن‌ها قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخزاد یادآور شد: مدیران ادارات دولتی باید همراهی لازم را داشته باشند؛ چون بصورت جدی به این موضوع ورود خواهیم کرد.

وی افزود: این موضوع در مورد صنایع پرمصرف هم صادق است و قطعاً برای صنایع و کارخانه‌هایی که مدیریت مصرف سوخت و حامل‌های انرژی را جدی نگیرند، قطعی برق و گاز خواهیم داشت.

رئیس کارگروه توزیع سوخت و فرآورده‌های نفتی استان قزوین نیز با اشاره به وضعیت جوی و برودت هوا گفت: در شرایطی که سرمای شدیدی بر استان قزوین حاکم شده، با مصرف بیش از حد گاز و برق روبه‌رو شدیم و بنابراین هم‌استانی‌ها حتماً باید مدیریت مصرف برق و گاز را اعمال کنند تا مجبور به اعمال خاموشی‌های گسترده و قطع گاز مشترکان خانگی نشویم.

فرخزاد با تاکید بر لزوم توزیع متوازن خاموشی در صنایع استان قزوین افزود: در این حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت موظف است که برنامه‌هایش برای توزیع عادلانه خاموشی بین صنایع و واحد‌های صنعتی مختلف را به ما ارائه دهد تا خاموشی به نحوی اتفاق بیفتد که همه صنایع را درگیر کند و فقط برق یا گاز صنایعی که مصرف زیادی دارند، قطع نشود؛ چرا که چنین کارخانجاتی قطعاً کارگران زیادی دارند و قطع برق و گاز آن‌ها بحران کارگری برای آن‌ها به وجود می‌آورد.

وی ادامه داد: واحد‌های صنعتی هم باید در حوزه نوبت کاریشان رعایت لازم در مصرف برق و گاز را داشته باشند و اگر ضرورت دارد که حتماً باید روزی را در وسط هفته برای کارگرانشان تعطیل اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی ادارات دولتی مصرف سوخت برق و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین

 میرزاحسینی معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست گفت: در طرح آزمایشی کاهش مصرف پلاستیک، فروشگاه‌ها موظف به استفاده از کیسه‌های سازگار با محیط زیست هستند.

میرزاحسینی افزود: اجرای این طرح مستمر است و به صورت دوره‌ای هم از فروشگاه‌ها بازدید می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت رهاسازی پلاستیک‌های مصرفی در اراضی کشاورزی هم گفت: اطلاع رسانی ممنوعیت‌ها به کشاورزان و نظارت آن بر عهده جهاد کشاورزی است و با کشاورزانی که خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • تأمین بهینه برق صنایع در تابستان با همکاری در مدیریت مصرف
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد