Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیا میراث‌معنوی و طبیعی کشور گفت: ۳۰ اثر طبیعی از استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری، ایلام، قزوین، گلستان، اردبیل و آذربایجان غربی واجد ارزش ثبت در فهرست ملی «میراث طبیعی» تشخیص داده شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از میراث آریا، مصطفی پورعلی گفت: در جلسه شورای ملی ثبت میراث طبیعی (دوشنبه ۶ بهمن ۹۹)، از استان گلستان پنج اثر، چهارمحال‌وبختیاری چهار اثر، ایلام یک اثر، قزوین سه اثر، خراسان شمالی پنج اثر، خراسان جنوبی چهار اثر، اردبیل پنج اثر، آذربایجان غربی سه اثر واجد ارزش ثبت تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر ثبت آثار و حفظ و احیا میراث‌معنوی و طبیعی کشور افزود: از جمله آثار شاخص ثبت شده در این جلسه می‌توان به نیزار نخاب وکال و آبشارهای تفتو خراسان جنوبی، آبشار قینرجه، چشمه شورسو و آب‌های گرم هفت‌آباد آذربایجان غربی، لس‌های استان گلستان در بخش خالد نبی، رویشگاه درختان زربین رامیان و دره شمشیربٌر استان گلستان و منظر طبیعی قشلاق تنگ اردبیل اشاره کرد.

کد خبر 471167

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ثبت ملی ثبت ملي ثبت ملی آثار طبیعی ميراث فرهنگي وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،غلامرضا صالحی عصر سه‌شنبه با حضور در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.   وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.   صالحی با اشاره به تعداد قرداد‌های نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • به صدا درآمدن زنگ خطر انقراض ۵۰ گونه گیاه دارویی وخوراکی درآذربایجان غربی
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • هزار و ۶۴۵ حلقه چاه آب مجاز صنایع در خراسان رضوی واجد شرایط هوشمندسازی هستند
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور