Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمکی، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌‌ها را به سمت مدیر هماهنگی و نظارت بر راهکارهای اجرایی قانون تعرفه‌‌گذاری و معاون پرستاری را به سمت مدیریت فنی و تخصصی راهکارهای اجرایی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری منصوب کرد.

سعید نمکی، وزیر بهداشت، در احکامی جداگانه، مهندس طاهر موهبتی، معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌‌ها را به سمت مدیر هماهنگی و نظارت بر راهکارهای اجرایی قانون تعرفه‌‌گذاری و دکتر مریم حضرتی را به سمت مدیریت فنی و تخصصی راهکارهای اجرایی قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم وزیر بهداشت آمده است:

با عنایت به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار مبنی بر اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و ضرورت فراهم کردن زمینه اجرای کامل قانون مذکور به مطلوب‌‌ترین شکل و با توجه به سوابق علمی و اجرایی؛ مدیریت فنی و تخصصی راهکارهای اجرایی قانون یاد شده به سرکارعالی محول می‌‌شود تا با همکاری و مشارکت فعال حوزه‌‌های ذی‌‌ربط در وزارت بهداشت (شامل معاونت‌‌ها و دبیرخانه شورای‌‌عالی بیمه)، سازمان نظام پرستاری و سازمان‌‌های بیمه‌‌ای اقدامات لازم را معمول داشته و نتیجه آن را به طور مستمر به اینجانب گزارش کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

تسنیم/

برچسب ها: پرستاری ، تعرفه گذاری ، وزارت بهداشت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MAs

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پرستاری تعرفه گذاری وزارت بهداشت گذاری خدمات پرستاری تعرفه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز