Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با شکست دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک اولین باخت خود در فصل بیستم رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی دهمین بازی خود را با طعم تلخ باخت پشت سر گذاشتند که عملکرد این تیم پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا همچون سال‌های گذشته نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت که برای ورود واژه جدید «گلات» به فرهنگ قهرمانی فوتبال باشگاهی ایران باید بار دیگر در صدر جدول رده بندی رقابت‌ها قرار بگیرند مسیر دیگری را در پیش گرفته‌اند.

تیمی که با دست فرمان یحیی تنها ۱۵ امتیاز از ۱۰ بازی ابتدایی خود کسب کرده است. روندی که سرخ‌ها هرگز در چهار فصل گذشته با هدایت برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون تجربه نکرده بودند.

پرسپولیس که چهار قهرمانی متوالی در کارنامه خود ثبت کرده شروع خود در این مسیر را با برانکو ایوانکوویچ در لیگ شانزدهم با کسب ۲۲ امتیاز از ۱۰ بازی داشته است. تیمی که در دوره هفدهم این رقابت‌ها ۲۳ امتیاز را از مدت مشابه همین میزان بازی‌ها و در لیگ برتر هجدهم نیز ۲۰ امتیاز کسب کرده است.

پرسپولیس که فصل گذشته با گابریل کالدرون بازی‌های خود را شروع کرد نیز از ۱۰ بازی ۱۹ امتیاز به دست آورد تا کارنامه این مربی آرژانتینی نیز در ثلثِ بازی‌ها قابل قبول باشد.

سرخ‌ها در حالی بیستمین دوره بازی‌ها را با کمترین میزان امتیاز در ۱۰ دیدار ابتدایی دنبال می‌کنند که برای بازگشت به مسیر قهرمانی خود نیازمند تلاشی دوچندان در ادامه بازی‌ها هستند.

پرسپولیس با بدترین شروع در یک سوم از بازی‌های خود در لیگ برتر روبرو شده تا یحیی گل محمدی سرمربی این تیم با فشار انتقادات روبرو شود. البته سرمربی پرسپولیس پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل آلومینیوم اراک بار دیگر مدیران این باشگاه را مقصر دانست اما بر هیچکس پوشیده نیست نتایج این تیم همچون سایر مربیان در کارنامه کاری یحیی گل محمدی نوشته خواهد شد.

نتایج پرسپولیس در ۱۰ هفته ابتدایی لیگ برتر در پنج فصل گذشته:

* فصل شانزدهم: ۲۲ امتیاز
* فصل هفدهم: ۲۳ امتیاز
* فصل هجدهم: ۲۰ امتیاز
* فصل نوزدهم: ۱۹ امتیاز
فصل بیستم: ۱۵ امتیاز

کد خبر 5131188 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کمیته ملی المپیک تکواندو کشتی آزاد تیم فوتبال سایپا تهران والیبال اردوی تدارکاتی سید رضا صالحی امیری مهدی طارمی محمود فکری گل محمدی لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، نساجی بعد از سال‌ها توانست به لیگ برتر صعود کند و به انتظار هواداران متعصف خود پایان دهد. آنها در مسیر جاه‌طلبی خود با قهرمانی در جام حذفی برای اولین‌بار در تاریخ در لیگ قهرمانان هم حاضر شدند.

اما در این فصل اوضاع متفاوتی را دنبال می‌کنند؛ نساجی در پایین جدول و یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود و طی پنج دیدار باقی‌مانده نیز چالش سختی برابر تیم‌های مطرح برای رسیدن به امتیازات بقا پیش رو خواهد داشت. یکی از این دیدارها که تنها ساعاتی به آن باقی مانده است، جدال با پرسپولیس تحت رهبری اوسمار ویرا است. تیمی که در این فصل شانه به شانه استقلال در کورس قهرمانی بوده و نمی‌خواهد این رقابت را به حریف واگذار کند.

با این حال هواداران متعصب نساجی چشم به معجزه و اتفاق ویژه‌ای دارند که حضورشان در فصل آتی لیگ برتر را تمدید کند و برای این اتفاق لحظه شماری کرده و نگرانی بزرگی را دنبال می‌کنند.

دیدار نساجی و پرسپولیس در فصل کاری مازندران از حیث کشاورزی دنبال می‌شود اما این مسئله نیز مانع از این نشده تا هواداران این تیم پیگیر شرایط تیم محبوب خود نباشند. یکی از تصاویر جذاب امروز به این عکس اختصاص دارد؛ جایی که یک کشاورز قائمشهری خوش ذوق در فصل شالیکاری، این طرح را با نشای برنج به نام نساجی کرده است.

????عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است