Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مازیار ناظمی سخنگوی سابق وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: آن چیزی که در زمان حضور کی روش متوجه شدیم این بود که او به شدت علاقه داشت که سیستم را دور بزند و ما نیز از روی اجبار به او باج می‌دادیم.

او گفت: متاسفانه فشار رسانه‌ها در چنین موقعیت‌هایی شرایط را برای مسئولان سخت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش از این موضوع و فشار روی مسئولان ورزش استفاده می‌کرد.

او ادامه داد: به یاد دارم که کی روش در برنامه مرحوم شفیع نکته‌ای را مطرح کرد. فردای آن روز وزیر ورزش  به ما اعلام کرد که باید با کی روش ملاقات کند.

ناظمی گفت: تاج رئیس فدراسیون فوتبال و سایر اعضای هیئت رئیسه عنوان کردند که حضور مربی ایرانی، فوتبال ملی را ۲ قطبی می‌کند. در آن زمان تمام اعضای هیئت رئیسه با حضور علی دایی در تیم ملی مخالف بودند.

او ادامه داد: گزینه دوم ما برانکو بود که او هم بنا بر دلایلی نیامد. در نهایت به ویلتموس رسیدیم. در مورد قرارداد او نیز به ما گفتند که در قرارداد ویلتموس بندی قرار داده شده است که اگر هر مشکلی رخ دهد فقط ۳ ماه غرامت می‌دهیم.

ناظمی در ارتباط با پرسپولیسی بودن وزیر ورزش عنوان کرد: به هیچ وجه نمی‌شود فکر کرد که وزیری می‌خواهد تیمی ۳ سال قهرمان شود و آن تیم دیگر قهرمان نشود، این کار را نمی‌شود انجام داد.

او ادامه داد: اگر به نتایج استقلال و پرسپولیس در این سال‌ها نگاه کنیم میبینیم که هر ۲ تیم‌ همیشه در رتبه‌های بالایی جدول بودند، حالا پرسپولیس قهرمان شده بود و استقلال هم همیشه دوم و یا سوم بوده و حداقل یک قهرمانی جام حذفی نیز به دست آورده است.

ناظمی در خصوص  آندره استراماچونی سرمربی سابق استقلال گفت: من به قطعیت می‌گویم که می‌خواستیم از مقام قضایی درخواست کنیم که او را ممنوع الخروج کند تا بتوانیم پول او را در کشور خودمان پرداخت کنیم.

ناظمی درباره خروج برانکو از ایران عنوان کرد: برانکو مربی حرفه‌ای بود و احساس می‌کرد که زمان رفتن او از پرسپولیس فرا رسیده است و چوب خطش پر شده است.

بیشتربخوانید 

علی نژاد: لزومی ندارد اعضای هیئت مدیره، فوتبالی باشند/ وزارت ورزش نقشی در تایید صلاحیت کاندیدا‌ها ندارد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین، خاندوزی گفت: ما همچنان به وزارت ورزش کمک می‌کنیم تا برای حق پخش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را حل کنیم تا بتوانند به تامین منابع پایدار دو باشگاه کمک کند. امیدواریم سال آینده هم برای موضوع حق پخش یک گردهمایی تشکیل دهیم تا دغدغه میلیون‌ها هوادار استقلال و پرسپولیس حل شود.

کد خبر 846965 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی احسان خاندوزی- وزیر اقتصاد فوتبال اقتصاد ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • تقدیر مسئولان استان خوزستان از مرد سال ورزش ایران / فیلم
  • آیین بزرگداشت ورزش پهلوانی در بندرعباس
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • ببینید | ️جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد‌
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • مساله حق پخش باشگاه های استقلال و پرسپولیس حل شد؟
  • پزشکیان: اجبار و گشت ارشاد نتیجه عکس می‌دهد