Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@02:21:32 GMT

جلسه نمایندگان فدراسیون کشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۵۶۳۳

جلسه نمایندگان فدراسیون کشتی برگزار شد

در ادامه اقدامات فدراسیون کشتی به منظور کسب کرسی‌های اتحادیه جهانی، جلسه نمایندگان معرفی شده فدراسیون کشتی، بعداز ظهر دیروز در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور عباس جدیدی، حمید سوریان نایب رئیس، سیدجلال عسگری دبیر و سعید یوسفی مدیر روابط بین الملل فدراسیون در مورد برنامه های فدراسیون کشتی به منظور حضور نمایندگان کشورمان در انتخابات پیش روی کرسی های اتحادیه جهانی از جمله شورای کشتی آسیا و هیأت اجرایی اتحادیه جهانی بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس جدیدی نماینده کشورمان برای کسب کرسی در شورای آسیا با بیان اینکه برای کسب رأی در این انتخابات نیاز به رأی کشورهای همسایه داریم، گفت: اقدامات فدراسیون در این زمینه بسیار مؤثر خواهد بود.

حمید سوریان با تأکید بر  مصمم بودن فدراسیون برای کسب 2 کرسی دبیرکلی شورای کشتی آسیا و عضویت در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی اظهار داشت: کسب این کرسی ها کار بسیار سختی است اما فدراسیون کشتی تمام تلاش و رایزنی های خود را به منظور تحقق این اهداف انجام خواهد داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اتحادیه جهانی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران

برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا در واکنش به تصویب قطعنامه ضد ایرانی از ایران دفاع کردنند و اظهار داشتند: این مکان لکه‌ای ننگ بر انسانیت است! - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، «میک والاس» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا گفت: در تحریم‌ها علیه سوریه و ایران دست داشته‌اید، تحریم‌هایی که سالانه ده‌ها هزار نفر را می‌کشد، در حالی که کت و شلوار پوشیده‌اید با رای‌های خود مردم را محکوم به مرگ می‌کنید، برای توجیه اعمال خود آشکارا دروغ می‌گویید؛ کارهای شرورانه‌ای که برای شما ساده است.

«کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز اظهار کرد: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد