Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

آمار جهانیِ مبتلایان به کروناویروس تاکنون به ۱۰۰ میلیون و ۸۳۹ هزار و ۴۳۰ نفر رسیده و مرگ دو میلیون و ۱۶۷ هزار و ۱۶۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، بنابر تازه‌ترین آمارها تاکنون ۷۲ میلیون و ۸۶۴ هزار و ۹۴۹ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۹ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

آمریکا تاکنون با بیش از ۲۶ میلیون مبتلا و بیش از ۴۳۵ هزار قربانی همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند نیز با آمار بیش از ۱۰.۶ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی قرار دارد و آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۸.۹ میلیون نفر فراتر رفته است.

همچنین در حال حاضر چهار کشور ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک رکورددارِ شمار قربانیان این بیماری در دنیا هستند.

تعداد جان‌باختگان کووید ۱۹ در انگلیس نیز از ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده و این کشور تاکنون بیشترین قربانیان کرونا را در بین کشورهای اروپایی داشته است. به علاوه هم‌اکنون تعداد قربانیان کرونا در ایتالیا نیز از ۸۶ هزار نفر عبور کرده و در میان کشورهای اروپایی در رتبه دوم این جدول قرار دارد.

همچنین فرانسه بیش از ۷۴ هزار، روسیه بیش از ۷۰ هزار و ایران نیز بیش از ۵۷ هزار فوتی بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را گزارش داده‌اند.

پس از این کشورها، اسپانیا با بیش از ۵۶ هزار، آلمان با بیش از ۵۴ هزار، کلمبیا با بیش از ۵۲ هزار، آرژانتین با بیش از ۴۷ هزار، آفریقای جنوبی با بیش از ۴۱ هزار و پرو با بیش از ۴۰ هزار جان‌باخته دیگر کشورهایی هستند که تاکنون آمار بالای مرگ‌ و میر ناشی از کووید ۱۹ را ثبت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (چهارشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا: ۲۶ میلیون و ۱۱ هزار و ۲۲۲ مبتلا، ۴۳۵ هزار و ۴۵۲ قربانی

۲. هند: ۱۰ میلیون و ۶۹۰ هزار و ۲۷۹ مبتلا، ۱۵۳ هزار و ۷۵۱ قربانی

۳. برزیل: هشت میلیون و ۹۳۶ هزار و ۵۹۰ مبتلا، ۲۱۸ هزار و ۹۱۸ قربانی

۴. روسیه: سه میلیون و ۷۵۶ هزار و ۹۳۱ مبتلا، ۷۰ هزار و ۴۸۲ قربانی

۵. انگلیس: سه میلیون و ۶۸۹ هزار و ۷۴۶ مبتلا، ۱۰۰ هزار و ۱۶۲ قربانی

۶. فرانسه: سه میلیون و ۷۹ هزار و ۹۴۳ مبتلا، ۷۴ هزار و ۱۰۶ قربانی

۷.اسپانیا: دو میلیون و ۷۳۳ هزار و ۷۲۹ مبتلا، ۵۶ هزار و ۷۹۹ قربانی

۸. ایتالیا: دو میلیون و ۴۸۵ هزار و ۹۵۶ مبتلا، ۸۶ هزار و ۴۲۲ قربانی

۹. ترکیه: دو میلیون و ۴۴۲ هزار و ۳۵۰ مبتلا، ۲۵ هزار و ۳۴۴ قربانی

۱۰. آلمان: دو میلیون و ۱۶۳ هزار و ۱۱۳ مبتلا، ۵۴ هزار و ۳۹۰ قربانی

براساس آمار فوق در حال حاضر ۱۹ کشور اول این جدول، همگی از رقم یک میلیون ابتلا عبور کرده‌اند و پس از ایالات متحده، هند و برزیل - که سه کشور رکورددار شمار مبتلایان در دنیا هستند - کشورهای روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، آلمان، کلمبیا، آرژانتین، مکزیک، لهستان، آفریقای جنوبی، ایران، اوکراین، پرو و اندونزی نیز بیش از یک میلیون مبتلا را ثبت کرده‌اند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: کرونا دو میلیون کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد

بازیگر The Anchorman و Elf به گروه مالکان لیدز یونایتد می‌پیوندد.

طرفداری | پس از موفقیت رایان رینولدز و راب مک‌الهنی در رکسهم، بازیگران دیگر هالیوود نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در فوتبال انگلیس هستند.

به گزارش تلگراف؛ ویل فرل، بازیگر آمریکایی به‌زودی به عنوان یکی از مالکان مشترک لیدز یونایتد معرفی خواهد شد. بازیگر هالیوود به گروه سرمایه‌گذاری «49ers Enterprises» می‌پیوندد که پیش‌تر مایکل فلپس، اسطوره ورزش شنا و راس کرو، دیگر بازیگر آمریکایی، به آن ملحق شده بودند. فرل سهام جزء چشمگیری را از از آندره رادریزانی در سان‌فرانسیسکو خریداری کرده و مطابق گزارش‌ها، علاقه‌ او به فوتبال به طور فزاینده‌ای در حال افزایش است. فرل که ثروتی معادل 127 میلیون پوند دارد، یکی از مالکان باشگاه لس‌آنجلس اف‌سی هم به شمار می‌رود. او در حالی که فصل گذشته بازی‌های لیگ برتر را تماشا می‌کرد، در مصاحبه‌ای با اسکای گفت:

من واقعا طرفدار تیمی در انگلیس نیستم، فقط از دنبال کردن داستان‌ها لذت می‌برم. لیگ برتر به وضح رقابت بسیار خوبی است. 

 

با این حال، بازیگر 56 ساله از همان زمان عاشق لیدز یونایتد شده و قرار است تا آخر ماه مِی به عنوان سرمایه‌گذار معرفی شود. توافق او با لیدز به گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر علاقه ویل فرل برای پیوستن به رایان رینولدز و راب مک‌الهنی به عنوان سرمایه‌گذار در رکسهم پایان می‌دهد. لیدز که در صعود مستقیم به لیگ برتر ناکام ماند، هفته آینده در چارچوب پل‌آف چمپیونشیپ شانس را برای بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس امتحان می‌کند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ژن‌های افسردگی و بیماری قلبی کشف شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است