Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان ضمن گله مندی از دستگاه‌های متولی درخصوص وضعیت کارخانه سیمان دهلران، اظهار کرد: برای راه اندازی این کارخانه تلاش‌های زیادی انجام دادیم و از همه توان استان استفاده کردیم و حتی در رایزنی با مسئولان ذی ربط و در ستاد اقتصادی کشور موضوع را مطرح کردیم و مجوز ماده ۲۰ رفع موانع تولید را برای این شرکت گرفتیم اما متاسفانه سرمایه گذاری پای کار نیامده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان این مطلب که قبل از این سرمایه گذار یک رفتار دیگر داشت و خواستار رفع مشکل برای انجام تعهدات بود اما بعد از کمک و مساعدت و رفع مشکل تازه آمده شرط و شروط جدید گذاشته و این رویه غلطی است که دستگاه‌های متولی موظف هستند بی تعارف به این مقوله ورود جدی داشته باشند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که حل مشکلات کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات، همکاری و تسریع در بهره برداری این واحد است، عنوان کرد: در اینجا دستگاه دی ربط چون فرمانداری دهلران، صمت استان و دستگاه‌های نظارتی سرمایه گذار را بخواهند و ضرب الاجل دو هفته‌ای تعیین کنند تا متعهد به تعهدات خود ازجمله سپرده گذاری و انجام ۱۰ درصد باقیمانده کار تا پایان سال مالی اقدام کنند.

وی در ادامه خواستار رفتار صریح و منظم فرمانداری دهلران و صمت استان در این خصوص شد و عنوان کرد: راه اندازی کارخانه سیمان دهلران که بیش از ۱۲ سال است راکد بوده از مطالبات اصلی مردم منطقه است و لازم است به زودی این موضوع تعیین تکلیف شود.

وی افزود: برای رفع مسائل و مشکلات بایست ضمن حفظ وضع موجود و تقویت آن باید در جهت رفع موانع برای وضعیت مطلوب تلاش کرد و این نیازمند برنامه‌ریزی منسجم، پیگیری مستمر و اهتمام جدی در امور دارد که اینجا از دستگاه‌های درگیر در کار شرکت سیمان دهلران می‌خواهم نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

کد خبر 5132145

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی سیمان ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز کرمانشاه شهرکرد شهرستان کرج شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد اردبیل کارخانه سیمان دهلران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یونس طرهانی معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران گفت: در راستای اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران برای کاهش جمعیت کیفری و تعیین تکلیف محکومان زندانی که طولانی مدت در حبس به سر می‌برند، یک زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس با صدور حکم اعسار مطلق آزاد شد.

طرهانی اظهار داشت: در ارتباط ویدئو کنفرانس با یک زندانی، که به اتهام ایراد ضرب و جرح به پنج سال حبس و پرداخت دیه محکوم شده بود و از سال ۸۸ به علت عدم رضایت شکات و مراجعه آن‌ها همچنان در زندان به سر می‌برد موجب صدور دستورات لازم برای تعیین تکلیف وی و صدور حکم قضائی در شعبه مربوطه شد.

معاون قضائی رئیس کل در امور زندان‌ها و کمیسیون عفو و بخشودگی دادگستری استان تهران افزود: با توجه به اینکه محکوم علیه حبس خود را به اتمام رسانده بود و قریب ۱۰ سال پس از اتمام محکومیت، صرفاً به دلیل عدم توان مالی برای پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد و هیچ اقدامی نیز توسط شکات صورت نگرفته و حتی طی این مدت از یک روز مرخصی نیز استفاده نکرده بود، پرونده وی در راستای اجرای برنامه‌های کاهش جمعیت کیفری دستگاه قضائی مورد بررسی و تعیین تکلیف نهایی قرار گرفت.

وی در پایان در خصوص آزادی زندانی تصریح کرد: با هماهنگی بین مرجع قضائی مربوطه و دادسرای مجری حکم، زندانی پس از تحمل نزدیک به ۱۵ سال حبس، با صدور حکم اعسار مطلق، از زندان آزاد شد.

کد خبر 6097078

دیگر خبرها

  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت