Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کتاب «حمید معصومی نژاد، رم» اثر الساندرا مولاس با ترجمه حمسد معصومی نژاد در انتشارات سروش منتشر شد. این کتاب از ماجرای دستگیری این خبرنگار ایرانی در ایتالیا و اتهام‌هایی می‌گوید که به وی زده بودند.

نویسنده برای نگارش اثرش یک سال زمان صرف کرد. او درباره ماجرای پرونده حمید معصومی نژاد می‌گوید: «من به همراهی حمید معصومی نژاد، از آن سال‌های دور عبور کردم و تمام مدارک موجود و مرتبط با پرونده و اتهامات نسبت داده شده به وی را که یکی از موارد سنگین آن مامور ارشد اطلاعاتی بود، مطالعه کردم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه می‌نویسد: «من با تلاش زیاد موفق شدم برای بازسازی واقعی ماجرا از کمک معصومی نژاد برخوردار شوم که پس از دستگیری و زندانی شدن و تحمل شرایط سخت و تحمل دو ماه حبس در سلول انفرادی، آن هم در پایین‌ترین وضعیت رعایت حقوق بشر، تفکرات و احساسات خود را در این رابطه بیان می‌کند».

خانم الساندرا مولاس در این کتاب، واقعیات و تناقض‌های موجود در نظام غرب را که این بار در قالب اتهاماتی پوشالی به یک خبرنگار ایرانی ظاهر شده در برابر خواننده قرار می‌دهد و او را به تامل و تلاش برای یافتن حقیقت ترغیب می‌کند.

انتشارات سروش در مقدمه این کتاب نوشته است: حمید معصومی نژاد، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم، که در سال ۲۰۱۰ میلادی به اتهامات واهی در ایتالیا دستگیر و زندانی شده بود، چند ماه پیش از انتشار ترجمه فارسی این کتاب و پس از گذشت ۸ سال محاکمه، در نهایت با رای دستگاه قضایی این کشور، از تمام اتهامات بی اساس نسبت داده شده به وی کاملا تبرئه شد. این در حالی است که کتاب الساندرا مولاس، روزنامه نگار و خبرنگار ایتالیایی درباره معصومی نژاد، هشت ماه پیش از صدور رای دادگاه و تبرئه وی در ایتالیا، منتشر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حمید معصومی نژاد حمید معصومی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

tags # مهدی قایدی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • کری خوانی فوتبالی پدر پسری فردین و امیررضا معصومی +فیلم
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • استوری همسر سابق مهدی قائدی؛ می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد! + عکس