Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:31:20 GMT

همایش ملی «خلیج فارس و سواحل مکران» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۱۴۷

همایش ملی «خلیج فارس و سواحل مکران» برگزار می‌شود

مدیر مرکز مطالعات راهبردی خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار مهر، به بیان محورهای این همایش پرداخت و گفت: خلیج فارس و سواحل مکران؛ ظرفیت سنجی توان سخت افزاری و نرم افزاری استان‌های جنوبی در ایجاد امنیت و توسعه، خلیج فارس و سواحل مکران؛ امکان سنجی زمینه‌های تعامالت سیاسی و اقتصادی استان‌های جنوبی با کشورهای حاشیه خلیج فارس، خلیج فارس و سواحل مکران؛ زمینه‌ها و فرصت‌های ارتقا امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان‌های جنوبی، خلیج فارس و سواحل مکران؛ نقش پشتیبانی دفاعی- نظامی استان‌های جنوبی از سواحل جنوب کشور و تحوالت نظام سکونتگاهی در سواحل جنوب و پسکرانه ها در امنیت و توسعه پایدار از محورهای این رویداد مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین صادقی بکیانی در ادامه به دیگر موضوعات کلیدی این همایش اشاره کرد و افزود: جایگاه تعامالت استان‌های جنوب کشور در امنیت و توسعه پایدار سواحل جنوب و ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی فارس در امینت و توسعه پایدار سواحل جنوب بخشی از موضوعاتی است که پژوهشگران و محققان می‌توانند مقاله ارسال کنند.

وی مهلت ارسال چکیده مقالات را ۳۰ بهمن ماه جاری اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری همایش ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ است.

صادقی با بیان اینکه مهلت ارسال اصل مقالات، ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ است، گفت: نحوه برگزاری همایش مجازی و پست الکترونیک همایش جهت ارسال مقالات cpg@shirazu.ac.ir است.

به گزارش خبرنگار مهر، جزئیات بیشتر همایش یادشده در سایت مرکز به آدرس cpg.shirazu.ac.ir وجود دارد.

کد خبر 5132149

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز خلیج فارس سواحل مکران دانشگاه شیراز ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان بوشهر شیراز کرمانشاه شهرستان کرج شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا مشهد اردبیل خلیج فارس و سواحل مکران استان های جنوبی استان های جنوب سواحل جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل می‌گیرد و ۲۲ پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.

مهدی طبیب‌زاده افزود: کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.

طبیب‌زاده گفت: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرد: دراین همایش برای اولین بار میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی هستیم.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»