Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@05:11:18 GMT

یخ زدگی عامل تصادف در بزرگراه آزادگان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۱۶۲۳۲

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از یخ زدگی سطح معبر در محدوده آزاداگان و از مسیر خارج شدن و برخورد وانت دوکابین با گاردریل‌ها در این محل خبر داد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ سعید اکبری گفت: ساعت ۰۶:۱۵ صبح امروز بخاطر آبگرفتگی و یخ زدگی سطح سواره رو محدوده لاین تندرو آزادگان به غرب نرسیده به دوربرگردان الغدیر، باعث لغزنده شدن این معبر و از مسیر خارج شدن و برخورد وانت دوکابین با گاردریل‌های این مسیر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آبگرفتگی و در پی آن یخ زدگی در این محدوده باعث گردید سرعت خودرو‌ها در ابتدا بسیار کاهش یافته و در نهایت موجب شد خودرو‌ها در این مسیر مجبور به توقف شده و از حرکت باز ایستند که باعث اتلاف وقت و در ترافیک باقی ماندن رانندگان گردید.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب اظهار کرد: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور فاتب به همراه کارکنان زحمت کش شهرداری در محل حاضر شدند و ضمن کنترل ترافیک اقدامات خود را در خصوص نمک پاشی و رفع این مشکل اقدام نمودند.

بیشتر بخوانید: معرفی رانندگان خاطی از سرعت غیر مجاز به مراجع قضایی

سرهنگ اکبری گفت: این ترافیک پس از انجام اقدامات روان شد و خودرو‌ها به مسیر خود ادامه دادند و کارکنان پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه در موقعیت حضور داشتند و اقدامات و فعالیت‌های ترافیکی خود را را انجام دادند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس تصادف پلیس راهور فاتب یخ زدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

سرهنگ سید رضا اسدنژاد افزود: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی بیان کرد: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

اسدنژاد افزود: در مجموع دیروز مرتکبان ۱۳ هزار و ۶۶۵ فقره تخلف راهور در شهرهای خراسان رضوی جریمه شدند.

 

دیگر خبرها

  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت