Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مطهر علوی از آمادگی کامل خود برای استقبال از موکب های عزاداری حضرت ام البنین(ع) و به اهتزاز درآوردن پرچم سیاه در این آستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «شیخ ابراهیم البدیری» مسئول هیئت موکب ها در آستان مقدس علوی گفت: این آستان برای ارایه خدمات به موکب های عزاداری که برای مراسم وفات حضرت ام البنین(ع) به حرم امام علی(ع) می آیند، آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البدیری افزود: ما تلاش های خود را با هماهنگی بخش های مربوطه به منظور ارایه خدمات به موکب های عزاداری به همین مناسبت افزایش داده ایم. بخش های حفظ نظم، امور خدمات، صدا، تفتیش الکترونیکی، ایمنی شغلی، بهداشت و محیط زیست و رسانه ها در برگزاری این مراسم کمک می کنند.

 

وی ادامه داد: امکانات مناسب برای ورود و خروج زایران و ارایه خدمات به موکب های عزاداری در اطراف صحن حیدری فراهم شده است. همچنین باتوجه به شیوع ویروس کرونا تدابیر بهداشتی و احتیاطی به منظور پیشگیری از بیماری های واگیردار اتخاذ شده است.

 

«حیدر فلیح» مسئول بخش امور زایران در آستان مطهر علوی گفت: کارکنان این بخش برای ارایه بهترین خدمات و تسهیل در ادای مراسم عزاداری آمادگی دارند.

 

فلیح افزود: ورودی های اصلی منتهی به صحن شریف با خودروهایی برای کمک به سالمندان و معلولان مجهز شده اند.

 

آستان مطهر علوی همچنین پرچم سیاهی را که عبارت یا ام البنین با نخ قرمز بر روی آن گلدوزی شده است، به اهتزار درآورده است.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مطهر علوی موکب عزاداری حضرت ام البنین سلام الله علیها موکب های عزاداری آستان مطهر علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس

در آستانه ایام شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام آیین استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار و پایتخت مقاومت جهان اسلام بار دیگر معطر به عطر شهدا می‌شود.

 قرائت دعای کمیل در مسجد موسی بن جعفر کیلومتر ۱۵ جاده کوهپایه، مناجات نیمه شب در جوار شهید گمنام در منطقه کوهپایه و تشییع خودرویی پیکر شهید از مسجد جامع روستای پشته شیران به سمت مساجد منطقه و روستای سیمک از جمله این برنامه‌ها است.

 مراسم وداع با این شهدا در شهرستان رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه کرمان برگزار و پیکر مطهر یکی از این شهدا در کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین می‌شود.

مراسم تشیع این شهدا شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان شهید سلیمانی تا میدان ابراهیم رفسنجان و از روستای عبدل‌آباد تا منطقه سیمک کوهپایه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه استقبال شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود