Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آلمانی سیتیزن ها می گوید عدم حضور دی بروین در ترکیب این تیم، فقدان بزرگی است. 

ایلکای گوندوعان پس از پیروزی 5 بر 0 منچسترسیتی در مقابل وست برومویچ به تمجید از هم تیمی اش ژائو کانسلو پرداخت و عنوان کرد که این مدافع راست پرتغالی در چند هفته گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، گوندوعان که خود در بازی دیشب عملکرد درخشانی داشت و موفق به ثبت بریس شد، پس از بازی به تمجید از عملکرد ژائو کانسلو، هم تیمی پرتغالی اش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانسلو در مقابل وست برومویچ عملکردی بسیار خوب داشت و موفق به ثبت یک گل و یک پاس در این بازی شد. گوندوعان اما پس از بازی اظهار داشت: 

کانسلو توانایی ارائه چیزی کمی متفاوت تر با پستش را دارد. او کیفیت بالایی دارد و توپ های زیادی در اختیار می گیرد. من این موضوع را می دانستم و وقتی او توپ را در اختیار گرفت به سمت دروازه حریف فرار کردم و البته که پاس ارسالی او نیز فوق العاده بود. او به خصوص در چند هفته اخیر، فوق العاده بوده است. ما برای رسیدن به چنین سطحی، به یک ریتم اینچنینی نیاز داشتیم و امیدوار هستیم که حتی لحظات بهتری را نیز بسازیم. ما سعی می کنیم بهترین خودمان باشیم. در چند هفته گذشته در شرایط مختلف چند بازی انجام دادیم و البته که با مصدومیت برخی از بازیکنانمان دست و پنجه نرم می کنیم اما بلاخره سعی می کنیم که آماده و سرحال باشیم. 

گوندوعان در ادامه در خصوص مصدومیت کوین دی بروین و دوری او از میادین گفت: 

مسلما عدم حضور دی بروین در ترکیب تیم، فقدان بزرگی برای ماست اما ما بازیکنانی را داریم که در چند هفته آتی فرصت های بیشتری پیدا خواهند کرد و در این راه به همه بازیکنانمان نیاز داریم چرا که بازیکنان مختلف کیفیت های متفاوتی ارائه می دهند که در طول مسیر، کمک کننده است. 

همچنین بخوانید:

 وست برومویچ 0-5 منچسترسیتی؛ برد بی رحمانه سیتیزن ها در غیاب دی بروین

پپ گواردیولا: نگرش و شخصیت گوندوعان فوق العاده بوده است

 

اخبار داغ 

سید محمد خاتمی علت کاندید نشدن در انتخابات ۱۴۰۰ را گفت لحظه به لحظه تا قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا / گزارش زنده کاریکاتور بلژیکی ها برای بیرانوند/ بیرانوند غول شد آبروی ابولفضل پور عرب با یک عکس رفت میان زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو چه صحبت هایی رد و بدل شد؟ تیم منتخب آمریکای جنوبی در دهه 10 میلادی از نگاه IFFHS (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۱۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: با وجود غفلت، 3 امتیاز ارزشمند گرفتیم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند